xtyfoonx Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Skial kjøpe ny harddisk, har allerede en 250gb ssd men trenger en primær harddisk. Jeg lurer egentlig bare på om det er noen stor forskjell på de forskjellige eller om det ikke har så mye å si?. Jeg ser en Seagate Barracuda 2 TB til 795,- og lurer på om jeg skal gå for den. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Seagate er en billig harddisk, ok ytelse til en lav pris. WD black eller HGST Endurastar Eller Seagate Desktop SSHD med MLC 8GB NAND gjør muligens harddisken litt raskere på småe filer. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Det er forskjeller. Du kan prioritere ytelse, som f.eks WD Black. Da får du my støy på kjøpet. Eller du kan prioritere lavt støynivå, som f.eks WD Green. Ytelsen er lavere. Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 18. august 2015 Forfatter Del Skrevet 18. august 2015 Det er forskjeller. Du kan prioritere ytelse, som f.eks WD Black. Da får du my støy på kjøpet. Eller du kan prioritere lavt støynivå, som f.eks WD Green. Ytelsen er lavere.Ytrelsen har vell OK , takk, tror jeg fortsatt bare går for seagate, hadde det før men den ble ødelagt av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Du sier ødelagt av en eller annen grunn, er den veldig gammel? Over 5 år? Hva skal du bruke den til. Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 18. august 2015 Forfatter Del Skrevet 18. august 2015 Du sier ødelagt av en eller annen grunn, er den veldig gammel? Over 5 år? Hva skal du bruke den til. Den ble "ødelagt" av ukjent grunn. Hadde hatt den i ca 1 år, prøvde å skru på pcen en dag så kom det feil om windows og slikt. Pcen er ment for spilling i hovedsak, men de spillene jeg spiller mest har jeg innpå en ssd. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Send den inn på rma, normalt 3 års garanti og +2 år reklamasjon, så prøv på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå