Gå til innhold

Hvilken kjøler burde jeg gå for, litt usikker her.


|SeVen|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har nettop kjøpt den zalman heatpipen me vifta. bråker gjør den i hvert fall ikke, men er litt usikker på tempen.

Hva klarer du med ditt 9800pro kort stabilt med den kjøleren da ?

 

Jeg håper inderlig den er bedre enn den som sitter på orginale power Color kort.

Hva slags 9800pro kort har du ?

 

Jeg er også veldig spent på om kjøleren passer på mitt Abit NF7 v2.0 HK og.

Endret av |SeVen|
Lenke til kommentar
Men prøver å finne den "ultimate" luftkjøleren her, men finner ingen som er noe særlig. :( Driver å vurdere å modde en CPU kjøer, men blir problemer med vekt da, fordi den henger jo nedover.

Hei igjen.. kan jeg foreslå at du bør sterkt vudere denne her eller denne her

 

 

EN av disse to tror jeg skal holde til ditt bruk da..

Endret av Dazem
Lenke til kommentar
Du skal få zalman kjøleren av meg billig vist du vil :) (montert på, og skrudd av igjen med en gang pga /me er klønete og har ti tommeltotter)

120kr + frakt for heatpipe (uten vifte) og noken AS3 rester? :p

PM sendt :)

 

Men er det ikke noe dritt å få av kjølepasta osv..? eller hva mener dere folk ?

Endret av |SeVen|
Lenke til kommentar
Men prøver å finne den "ultimate" luftkjøleren her, men finner ingen som er noe særlig. :( Driver å vurdere å modde en CPU kjøer, men blir problemer med vekt da, fordi den henger jo nedover.

jeg har moddet 2 stk cpu kjølere til å stå på 3d kort. et geforce 4 ti 4200 og geforce 2 gts. vekten er ikke et så stort problem, begge kortene lever idag... men ville kanskje holdt med unna en REN kobber kjøler, den blir fort tung.

Lenke til kommentar
Men prøver å finne den "ultimate" luftkjøleren her, men finner ingen som er noe særlig. :( Driver å vurdere å modde en CPU kjøer, men blir problemer med vekt da, fordi den henger jo nedover.

jeg har moddet 2 stk cpu kjølere til å stå på 3d kort. et geforce 4 ti 4200 og geforce 2 gts. vekten er ikke et så stort problem, begge kortene lever idag... men ville kanskje holdt med unna en REN kobber kjøler, den blir fort tung.

Pictures....?! plz.

Lenke til kommentar

Jeg sier Zalman. Med god airflow kan den faktisk klare en 9800pro uten vifte, men god airflow betyr jo mer støy, så det er kanskje ikke så interessant. Du er vel heller ikke så opptatt av støy hvis du skal OC. Men da er du vel heller ikke interessert i Zalman's egen stillegående vifte? Hvorfor ikke kjøpe en high output 80mm vifte? Da får du jo knallbra kjøling. Den saken fra thermaltake har jo bare en liten dritt vifte, du kan ikke akkurat bytte ut den med noe som flytter så mye mer luft.

 

Ellers kan jeg nevne at det er ingen av disse som faktisk kjøler baksiden av core'n. Da skulle du jo klint inn baksida av kortet med AC5 (eller whatever). Det gjør man altså ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...