ppg86 Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Heisann. Netopp kjøpt meg Crysis 3 som nevnt i tittel. Men spillet startet ikke. Kommer ikke opp noe spill vindu i det hele tatt. Jeg googlet litt og fant denne siden : http://answers.ea.com/t5/Crysis-3/Crysis-3-don-t-start/m-p/801392/highlight/false#M6037 Men denne mappen de nevner jeg skal slette filene i, finnes ikke på pcn min.. wtf? Setter pris på litt hjelp Mvh Preben Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 hmm prøvd å søke etter mappen på hele datamaskinen? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 (endret) hvis det er programdata mappen du snakker om er denne skjult som standard, gå winkey+r -> c:\programdata\ og du vil få opp innholdet redigert: glemte at folk kansje ikke husker hvordan ting var i win9x tidene Redigert 2: husk også at når du kjøper via origin kan du levere tilbake spillet innen 7 dager hvis det ikke fungerer og få pengene tilbake. Endret 18. august 2015 av Civilix Lenke til kommentar
ppg86 Skrevet 18. august 2015 Forfatter Del Skrevet 18. august 2015 (endret) hvis det er programdata mappen du snakker om er denne skjult som standard, gå winkey+r -> c:\programdata\ og du vil få opp innholdet redigert: glemte at folk kansje ikke husker hvordan ting var i win9x tidene Redigert 2: husk også at når du kjøper via origin kan du levere tilbake spillet innen 7 dager hvis det ikke fungerer og få pengene tilbake. Fant mappa når jeg tok på vis skjulte filer. Nå funker det takker ! Blir morro å få kjørt 980M skikkelig Endret 18. august 2015 av ppg86 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Så godt å høre at det ordna sæ! Crysis 3 er ganske vakkert på grafikk så da erre bare å begynne å kose seg Lenke til kommentar
ppg86 Skrevet 18. august 2015 Forfatter Del Skrevet 18. august 2015 Så godt å høre at det ordna sæ! Crysis 3 er ganske vakkert på grafikk så da erre bare å begynne å kose seg Ja det er helt nydelig ! Har alt på very high med litt snax på. Ligger mellom 40 - 60 FPS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå