IngvaldNordland Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Reisende 2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Jo, her er det vel som på trikk, bus og bane for det meste. Noen er opptatt med mobla mens andre ser sløvt rett fram. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Et typisk og godt portrett av atmosfæren på en trikk eller tog. (Ps: Kom i skade for å gi deg dobbel kommentar på ditt forrige bilde. Det siste var myntet på innlegget fra Knut S Sørli). Skj Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Smartmobilen har reddet oss fra ettertanke, Ingvald. Det slår meg umiddelbart når jeg ser bildet. Så heldige vi er .. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 18. august 2015 Forfatter Del Skrevet 18. august 2015 Jo, her er det vel som på trikk, bus og bane for det meste. Noen er opptatt med mobla mens andre ser sløvt rett fram. Roar Takker Roar. Tenker litt som Trond Olav. Kanskje den eldre har godt inn i ettertankens modus. Så kanskje den generasjonen har tatt med seg noe som er ved å forsvinne i dag. Mvh Ibn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 18. august 2015 Forfatter Del Skrevet 18. august 2015 Et typisk og godt portrett av atmosfæren på en trikk eller tog. (Ps: Kom i skade for å gi deg dobbel kommentar på ditt forrige bilde. Det siste var myntet på innlegget fra Knut S Sørli). Skj Helt i orden: ) Kanskje det kun er de eldre som klarer å sanse atmosfæren her ? Selv tenker jeg også som TO er inne på, at mange unge avskjærer seg fra å oppfatte nærområdet, når en skjem alltid er innen rekkevidde?? Mange takk Ragnar. mvh ibn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Smartmobilen har reddet oss fra ettertanke, Ingvald. Det slår meg umiddelbart når jeg ser bildet. Så heldige vi er .. Da kan man tenke videre på hva som blir langtidseffekten ? Stadig lade opp, men aldri sortere ? Et tankevekkende kommentar til ettertanke : ) Takk skal du ha. mvh Ibn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 De eldre har ettertanke og minner i noen grad i hukommelsen mens de yngre med sine smartmobiler lagrer det meste i skyen . Håper de lagrer noe i hodet også. Liker denne etterbehandlingen. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg