squaddie Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Må ha meg ny tlf da S4 jeg har nå, begynner å bli vrien. Er forøvrig ekstremt fornøyd med S4! Den har vært solid og veldig lett å ha med å gjøre, samt atden har de funksjonene jeg ser etter i en mobil (er ikke den kravstore her). Bruker mobilen hovesaklig til en del sosiale tjenester, surfing, kamera og høre på musikk. Reiser en god del, så kameraet brukes ofte. Ser at S6/Edge er fremdeles meget kostbart. Lurer derfor på om det er en mobil som er noe ala S6, ikke-Apple mobil som matcher noen av kravene mine, med tanke på min S4 jeg har nå: - Kameraet bør være bedre enn den på S4, både bak og spes foran. - Prisen bør ikke være så mye mer enn 3000kr - Bedre ytelse og maskineri enn S4 - MÅ være android - Det er fint om batteritiden også er bra nok. Så ja, er det noen alternativer for meg der ute? Har sett på S5 som et alternativ, men hva synes dere om det isåfall? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
fflex Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Beste all-round mobiler til 3000 kr +/- etter min mening, når det gjelder specs, batteritid og kamera: LG G3 Honor 6 Samsung Galaxy Alpha (med extended battery kit/deksel så er den gull). Sony Z2 Hadde personlig ikke hengt meg opp i et rent spec-race. Ser at feks dama sin Galaxy A5 med en relativt svak Snapdragon 410 yter veldig godt i daglig bruk, dette fordi Samsung har strippet ned Touchwiz veldig i sine siste lanseringer. Hadde googlet youtubet og tatt/følt på et par ulike i butikk før jeg hadde tatt valget. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Følg med på gode tilbud. LG Flex 2 var vel nettop på tilbud til 2800kr. Da får du toppmodell på de fleste områder. Lenke til kommentar
squaddie Skrevet 18. august 2015 Forfatter Del Skrevet 18. august 2015 Takker for gode forslag. Men.... er alle de tlf dere har nevnt bedre enn S4 da? Det er hovedkriterien. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Ja, det er deAlle de mobilene fflex listet opp er både nyere og bedre enn din S4, muligens utenom Honor 6 mtp på kamera Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Jeg ville gått for denne i din prisklasse: http://www.cyberphoto.no/info.php?article=motoxl&utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_content=motoxl&utm_campaign=prisjakt_no Lenke til kommentar
squaddie Skrevet 18. august 2015 Forfatter Del Skrevet 18. august 2015 Hva med en S5 i forhold til de tlf som blir nevnt? Får en S5 til samma pris som Motorolaen.. er det bra nok, eller? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Jeg personlig ville valgt Motorolaen da den kjører ren Android og har vært tidlig i køen når det har kommer oppdateringer. Men Samsungen har nok kanskje mer "fancye" funksjoner i touchwiz hvis det er viktig for deg ;-) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Ville ikke gådd for S5 nå pga dens alder. Ikke sikkert den får nyeste android (android 6.0) engang. Lenke til kommentar
squaddie Skrevet 18. august 2015 Forfatter Del Skrevet 18. august 2015 Nei... fancye ting er ikke viktig for meg. Trenger bare en god tlf som matcher de kravene ovenfor. Motorolaen virker da lovende den... Må se hva man finner ut da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå