Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

VIL ha (og har) sex, men blir ikke kåt.

Anbefalte innlegg

Frustrert jente her. Har alltid vært fryktelig kåt av meg, men de siste åra har den kåthetsfølelsen forsvunnet. Jeg VIL ha sex og jeg har sex, får orgasmer og er så "klar" at det renner av meg. Men den følelsen av å faktisk være kåt er helt borte! Den følelsen av å lengte etter pikken, liksom... 

Jeg er ganske sikker på at det har noe med p-pillene å gjøre. Før jeg begynte på p-piller var jeg konstant kåt, og det forsvant relativt fort når jeg starta på p-piller. Under et halvt års opphold på p-pillene kom kåtheten tilbake. Og forsvant like herlig når jeg begynte igjen.

Har prøvd andre alternativer også, flere forskjellige typer p-piller, p-ring osv - men kåtheten er like fraværende uansett. Det virker som om kroppen min ikke klarer å bli kåt så lenge jeg får i meg slike hormoner. Det eneste prevensjonsmiddelet uten hormoner er vel kondom og kopper-spiral.. Er i et fast forhold og nekter å bruke kondomer, og den kopper-spiralen hører man jo så mye rart om.

Hva kan jeg gjøre? Typen min merker ikke noe til dette, er fortsatt jeg som er pådriveren for sex i forholdet vårt og vi har gjerne sex flere ganger om dagen. For jeg VIL jo ha sex, jeg bare klarer ikke å føle meg kåt. Savner den følelsen skikkelig.. Noen ganger når jeg sover våkner jeg opp så kåt at jeg har ordentlig vondt i underlivet - hvorfor skjer ikke det i våken tilstand? Det har forøvrig uansett ikke skjedd på et halvt års tid.. Kjæresten min er supersexy og jeg digger kroppen og pikken hans, så jeg vet at det ikke har noe med han å gjøre. Han holder på lenge for å tenne meg av, men kåtheten er altså helt fraværende.

Går det an å f.eks begynne å ta ørlite testosteron eller andre typer hormoner? Hva som helst... Kan ikke bytte p-piller igjen, da disse er de eneste som holder syklusen min i sjakk. (har uansett prøvd 5 andre typer uten bedring).

Anonymous poster hash: e6240...b66
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kondom er ikke verdens undergang, kjedelig å ta på, men heller det enn å ikke bli kåt som du sier.

Er dere uten for hjemmet, får du gi han oralsex også han på deg, så trenger dere ikke kondom der og da.

Eller så får du høre med legen, rett og slett ta det opp med legen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...