Ragnar Skj Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Hortensia Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 God dybdeskarphet og naturtro fargegjengivelse gir blomsten verdighet her :-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. august 2015 Forfatter Del Skrevet 18. august 2015 God dybdeskarphet og naturtro fargegjengivelse gir blomsten verdighet her :-) Noen vil sikkert ha skarphet over større deler av blomsten. Dette er jo en avveining og smak og behag. Fint at du liker det slik det presenteres her. Skj Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Et flott blomsterbilde dette hvor farger, komp og skarphet er veldig bra Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Flotte blomsterbilder med en fin komposisjon fin bruk av dybdeskarphet og fin fargepalett. Jeg likte best v2. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Flotte bilder begge to, men enig med Alec..velger også 2 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Her velger jeg utvilsomt V2. Finner dessverre ikke noe å sette negativfingeren på så da er det jo bra for bildet, men litt kjedelig å skrive kommentar - he he. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Et flott blomsterbilde dette hvor farger, komp og skarphet er veldig bra Mvh Torbjørn Hei, og takk for kommentaren ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Flotte blomsterbilder med en fin komposisjon fin bruk av dybdeskarphet og fin fargepalett. Jeg likte best v2. Mvh Alec Takk for kommentaren ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Flotte bilder begge to, men enig med Alec..velger også 2 Hei Helene, er jo ikke noen ekspert på blomsterbilder, men noen ganger får jeg så lyst til prøve når blomsten(ene) står der og "smiler" til deg. Takk for kommentaren ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Her velger jeg utvilsomt V2. Finner dessverre ikke noe å sette negativfingeren på så da er det jo bra for bildet, men litt kjedelig å skrive kommentar - he he. Roar Når alle dere andre gjør det, så går jeg for V2 jeg også. Det er så mange fine og dekorative blomster å se på, men så er det å få til et bilde som gir det rette synsinntrykket da. Prøver stadig, men det er allikevel et stykke igjen til det optimale synes jeg. Fint med kommentar fra deg Roar. Skj Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Meget vakker plante, Ragnar. Flott nærbilde. Har hvit klatre-utgave på høy mur, som pynter opp. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Syners du gjør en svært fin jobb her. Fargetrykket tilstrekkelig uten å tippe over. Fremstår ryddig og passe mettet i fargene. mvh Ibn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Meget vakker plante, Ragnar. Flott nærbilde. Har hvit klatre-utgave på høy mur, som pynter opp. Hei Trond, vi har noe lignende hjemme også. Dette bildet er tatt på et annet sted. Det var særlig de hvite blomstene som omkranser kjernen som jeg falt for. Takk for din kommentar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Syners du gjør en svært fin jobb her. Fargetrykket tilstrekkelig uten å tippe over. Fremstår ryddig og passe mettet i fargene. mvh Ibn Særdeles hyggelig kommentar fra deg ! Skj Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Nydelig Vennlig hilsen Bahtiyar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Nydelig Vennlig hilsen Bahtiyar Takk for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg