A_B_C_D_E_F Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 For noen dager sin forsvant cd rom'en fra XP , dette skjedde helt uten noe som helst forvarsel. Jeg vet cd romen virker fordi den virker i 98 (som jeg har på samme maskin) Noen som vet hva som har skjedd og hvordan jeg skal klare å fikse det ? Takker for svar Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Jeg hadde det samme problemet. Det som var feilen var brenneprogrammer som ikke virket i xp, easy cd creator og nero, husker ikke versjonene. Etter at jeg fjernet disse ble allt ok. Lenke til kommentar
A_B_C_D_E_F Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 Takker for raskt svar. Men dette kan ikke være problemet i mitt tilfelle da jeg ikke har cdbrenner og dermed ikke noe brenneprogram.. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Ser du cd-romen i kontrollpanel | system ...? Slett cd-rom'en og restart. Se om det fungerer. Ser du ikke cd-rom'en, så er det enten noe fysisk feil på cd-rom'en, eller så er ikke kablene koblet til. Lenke til kommentar
Saviola16 Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 har du lagt inn et program eller noe til cd-romen din? Finner du den igjen? Vist ikke kan du gå inn på Start- All Programs-Accessories-System Tools-system restore Inne på sysytem restore kan du sette pc'en tilbake til en spesiell dato du ønsker. Når du setter dne tilbake til en dato vil alle instillingene "fall" tilbake til som de var den datoen... Jeg har hatt det samme problemet som deg, men ordnet det på den måten Håper du får fikset problemet Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Quote: borre skrev (2002-02-23 13:15):Ser du cd-romen i kontrollpanel | system ...?Slett cd-rom'en og restart. Se om det fungerer.Ser du ikke cd-rom'en, så er det enten noe fysisk feil på cd-rom'en, eller så er ikke kablene koblet til. Eller prøv å finn siste firmware til cd-rom-en Lenke til kommentar
BBC Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Quote: On 2002-02-23 16:17, B|Real skrev:Eller prøv å finn siste firmware til cd-rom-en Skal egentlig ikke være nødvendig hvis cd-rom'en bare "plutselig" forsvant, men det kan meget mulig være en løsning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Heizann!!! hadde for ei lita stunn si samme problem.. da jeg installerte nyeste ata drivere forsvant alle cdrommene... feilsookte ei lita stunn og installerte gammel driver.. funka som et skudd... Norwegian_Beret Lenke til kommentar
Dataante Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Hvorfor ikke ta det enkleste først. SJEKK KABLENE spesielt hvis du har flyttet pc nylig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå