Syar-2003 Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Har stått at den skulle komme i salg i butikk 4. September... men siste uken har feks telenor skrevet 5 Sep... Noen som vet ? Postet av Samsung Norge på FBGalaxy S6 Edge + er endelig i butikkene i Oslo på fredag, så ta turen innom CC Vest og Samsung Experience Store på lørdag for en større opplevelse! #NextIsNow Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 For di som trodde de fikk en DIGG DIGG telefon da de bestilte standard 6 edge så ble ihvertfall jeg skufftet. Joda, telefonen var fin og rask den, men dørgelig kjedelig. Hadde i Forkant hatt Note Edge som hadde noe X faktor over seg og nytte ved edge kanten, standard edge ble jeg lei etter en dag. Brukte månedvis og maaaange 1000 kroner for å bli kvitt den Om denne er bedre vet jeg ikke , men det skulle ikke mer enn Lg G4 med brunt skinn for å gi meg godfølelesen på alle områder. Hva en Edge + utgjør vet jeg ikke , men jeg ser jo at det er en grunn til at Samsung ikke har vært noe for meg siste 10 år Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Noen som har hatt en vanlig s6 (edge) og ser om denne har bedre dekning? 3/4G...... Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Da har jeg endelig mottatt min Edge+ og førsteinntrykket er bra, en god oppgradering fra min gamle S4 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Var i en telenormobil butikk i går 4/9i forbindelse med et abonnement ærend. Litt skuffet at denne ikke var på plass slik at den kunne "fingres" med litt . Er uvant med telefoner som legger seg rundt phablet størrelser så en live demo hadde vært kjekt. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 (endret) S6 Edge Endret 5. september 2015 av flamethower1234 Lenke til kommentar
lalala Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 (endret) Har hatt S6 Edge og det er den flotteste telefonen jeg noensinne har hatt. God var den også, så gratulerer med valget, utrolig bra mobiler, eneste grunnen til at jeg solgte min var at den ble litt stor for meg. Hadde også LG G4 en dag (kjøpt på nett usett) gikk på angrerett da den direkte er stygg etter min smak (med skinn), Hadde valgt en edge, edge pluss eller s6 over en lg g4 uten tvil. Endret 5. september 2015 av lalala Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 (endret) Har hatt S6 Edge og det er den flotteste telefonen jeg noensinne har hatt. God var den også, så gratulerer med valget, utrolig bra mobiler, eneste grunnen til at jeg solgte min var at den ble litt stor for meg. Hadde også LG G4 en dag (kjøpt på nett usett) gikk på angrerett da den direkte er stygg etter min smak (med skinn), Hadde valgt en edge, edge pluss eller s6 over en lg g4 uten tvil.[/ Lg g4 i skinn ( brunt som jeg hadde ) var nydelig. En av de fineste / beste telefonene jeg har hatt. Men jeg bytter mye og solgte min g4 til fordel for Edge+ i gull. Jeg er en av dem som virkelig mislikte standard s6 Edge , men da plussen lå der hopte jeg på. Men å snakke ned en så god telefon som g4 er unødvendig Endret 8. september 2015 av Andynator Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Hvorfor har Samsung stengt muligheten for å bruke light flow på denne ? Er jo avhengig av den Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 (endret) Fikk min i dag. Jobber i mobilbutikk og har lenge ventet på en verdig arvtager til min kjære Note 3. Ble skuffet når note 5 ikke skulle komme, men angrer ikke ett sekund på kjøpet av denne telefonen! For min del er det eneste jeg savner utskiftbart batteri, ikke fordi jeg trenger det nå men fordi det gjorde at min Note 3 ble god som ny etter 18 mnd. Skjermen er fantastisk, alt er merkbart raskere enn på Note 3 og ladingen går så det suser. Kjøpte Black 32GB, pakket inn i blått clearview deksel. Hvis noen sitter på gjerde så er det bare å løpe avgårde til nærmeste butikk, verdt pengene! :-) Endret 12. september 2015 av MasterMind2k Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 (endret) Har Samsung redesignet clearview-dekselet til denne telefonen, der det ligger mot skjermen? Hvis ikke bør du vurdere å ikke bruke det siden mange har fått riper i skjermen av det på sine vanlige S6 Edge-telefoner. Edit: glemte et ord Endret 13. september 2015 av PL610 Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Det er endret for en god stund siden, dette gjelder også edge utgaven :-) Lenke til kommentar
motybana Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Noen som vet hvor man får tak i panzerglass til Edge+ ? finner det ikke på komplett ihvertfall... Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Så langt er S6 Edge+ den eneste mobilen jeg har testet som har responsiviteten til iPhone på touch-skjermen. Alt skjer lynkjapt, og er bedre enn alt annet av Android jeg har tatt i. Lenke til kommentar
War Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Jeg er superfornøyd med både s6 edge og s6+edge. Slår note 4 edge også , kjøpte deksel av annet merke på det gjennomsiktige til s6en da butikken ikke visste om de hadde den nye eller gamle utgaven med feil på Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Hvor lenge varer batteriet deres? Bruker telefonen moderat mye vil jeg si. 15-30 minutter spilling, 3-4 telefonsamtaler og noe FB/SMS osv. i løpet av dagen, og batteriet forsvinner urovekkende fort. Er som regel nede i 3-10% på en normal dag (fra fulladet 07:00 frem til jeg legger meg ca. 23:00). Lenke til kommentar
War Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Dagens mobiler med slike skjermer drikker strøm. Det er bare bønder som klager når de bytter ut nokian 3210 og den ikke varer i 13 uker som før. Min note 4 som jeg brukte i hele år går fra 100% 2400 til 30% ca kl 11 dafen etter, da ubrukt på natta. Men nå har du jo ladeplate. bare legg mobilen der på kontoret / hjemme. Lenke til kommentar
War Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Slå av "nfc" eller hva det heter og gps iallefall, de 2 trenger man ikke 24/7 Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Jeg skjønner at ting trekker strøm, men batteri bør dimensjoneres til å holde minimum en dag med lite/moderat bruk. Jeg arbeider som konsulent, og er sjelden jeg er samme plass flere dager på rad. Kan jo selvfølgelig finne frem laderen en gang eller to om dagen, men det burde ikke være nødvendig. Har skrudd av NFC og GPS. Håper på en god forbedring. Lenke til kommentar
blutut Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Spar strøm ved å sette skjermmodus til grunnleggende, dette gir og et mer naturlig bilde. Klarer man seg uten 4G så hjelper det og på batteritiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå