AnonymDiskusjon Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Hej Hvor mye skal du ta før du blir avhengi? Har fått 15mg sobril, men er livredd for å bli avhengi pga hørt mye skrekkhistorier. Er et par stykker i uka innafor? Anonymous poster hash: ba356...7f0 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. august 2015 Forfatter Del Skrevet 18. august 2015 Sikkert en del her inne som har erfaring med slikt :-) Hvor mye tar dere? Anonymous poster hash: ba356...7f0 Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Post spørsmålet ditt på freak.no , der får du garantert svar. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Daglig bruk i 2 - 4 uker, så avtar effekt og tilvenning øker. http://nhi.no/pasienthandboka/sykdommer/psykisk-helse/benzodiazepiner-3101.html?page=1 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Nei, det er ikke slik at hvis du tar noen 15 mg sobril i uka så blir du avhengig. Avhengighet er noe som tar tid å utvikle, og jeg vil si at har du hatt problemer med avhengighet tidligere så er kanskje risikoen større for avhengighet - slapp av og ta medisinen din som forskrevet.Kilde: meg selv! Tatt 15 mg noen få ganger i uken i ett år ca nå. Kan fint gå flere uker og måneder uten. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. august 2015 Forfatter Del Skrevet 20. august 2015 Takk for svar! :-) Litt vansklig å vite når jeg har fått beskjed om å ta ved behov bare. Da fortsetter jeg som før uten å bekymre meg over det ihvertfall. Anonymous poster hash: ba356...7f0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå