FelixKalle Skrevet 24. august 2015 Forfatter Del Skrevet 24. august 2015 Folkens, biosen resetta seg igjen. Når jeg skrudde på pcen, var den på i noen sekunder, helt til den skrudde seg av igjen og deretter fikk jeg opp meldingen om at bios var satt tilbake til standardinnstillinger. Har dere noen tips til hva jeg skal gjøre, er så lei av dette. Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Har du målt spenninga på batteriet, er det strøm på det? Prøvd å skifte det? Lenke til kommentar
nems Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Få noen til å lodde ut den defekte holderen og lodde inn en ny? Evt mekk det til med EN dråpe superlim (så du får det av igjen) og klipsen hvis det går. Holder du til i nærheten av Halden? Hvis du skaffer ny holder kan jeg lodde ut/inn for deg. Lenke til kommentar
FelixKalle Skrevet 24. august 2015 Forfatter Del Skrevet 24. august 2015 Har du målt spenninga på batteriet, er det strøm på det? Prøvd å skifte det? Nei, dette har jeg heller ikke prøvd. Men er ikke disse spenningene veldig dyre, og hvor får man eventuelt kjøpt det. Batteriet har du kanskje også rett med. Finnes det noe sted man får kjøpt det? Lenke til kommentar
FelixKalle Skrevet 24. august 2015 Forfatter Del Skrevet 24. august 2015 (endret) Få noen til å lodde ut den defekte holderen og lodde inn en ny? Evt mekk det til med EN dråpe superlim (så du får det av igjen) og klipsen hvis det går. Holder du til i nærheten av Halden? Hvis du skaffer ny holder kan jeg lodde ut/inn for deg. Nei, bor cirka 1 time unna Halden (bor i Ski). Har snakket med de fleste om dette, og på de fleste hovedkort ser det visst ikke ut til at den er noe metallklipp som ligger midt på batteriet, så begynner å lure om jeg egentlig trenger det, eller om det bare er der for å holde på kortet. Hvis du vil vite litt mer spesifikt hva jeg mener, kan du ta en titt på bildene jeg la ut på forrige side. Endret 24. august 2015 av FelixKalle Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Batteri får du kjøpt de fleste plasser der de selger batteri. Prøv nærmeste kjøpesenter, Rema, Biltema, Clas Ohlson el. Lenke til kommentar
FelixKalle Skrevet 24. august 2015 Forfatter Del Skrevet 24. august 2015 Batteri får du kjøpt de fleste plasser der de selger batteri. Prøv nærmeste kjøpesenter, Rema, Biltema, Clas Ohlson el. Det må jeg få gjort. Hvis biosen fortsatt resetter seg, så er det rett og slett metallklippen som har blitt skada. Lenke til kommentar
FelixKalle Skrevet 24. august 2015 Forfatter Del Skrevet 24. august 2015 Folkens, hvor får man kjøpt et CR 2032 Newsun 3V Lithium Batteri? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå