Needy Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Hei Har nettopp skiften ut en SSD'en( Corsari Force 3 120GB) som jeg hadde windows installert på med en nye(Evo 850 250 GB) Problemet nå er at jeg ikke finner SSD på min datatamaskin (Heller ikke i disk management). Men jeg finner den i BIOS. Noen forslag? Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Skal du bytte ssd, eller ha begge 2? Hvem skal operativsystem være på? Lenke til kommentar
Needy Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Skal du bytte ssd, eller ha begge 2? Hvem skal operativsystem være på? Jeg skal ha begge to. Har installert ny windows på EVO'en. Og den fungere helt fint. Jeg har og klart og ta en fullstendig clean av corsari SSD'en men etter det så klarer eg ikke finne han igjen. (Finner i bios) Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Så det er den gamle du ikke finner etter du har slettet partisjonen? Gå til Control Panel\All Control Panel Items\Administrative Tools --> Computer Management --> Disk Management Ligger den der som RAW eller noe slikt kanskje? Lenke til kommentar
Needy Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Så det er den gamle du ikke finner etter du har slettet partisjonen? Gå til Control Panel\All Control Panel Items\Administrative Tools --> Computer Management --> Disk Management Ligger den der som RAW eller noe slikt kanskje? Ja han ligger der Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 (endret) Ja da er du vel i mål da. https://technet.microsoft.com/en-us/magazine/gg309170.aspx Endret 19. august 2015 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Siden den disken var c: før og ikke kan være c: lengre så mangler den mest sannsynlig bare en bokstav Lenke til kommentar
Needy Skrevet 21. august 2015 Forfatter Del Skrevet 21. august 2015 (endret) Ja da er du vel i mål da. https://technet.microsoft.com/en-us/magazine/gg309170.aspx Hos meg så er ikke skjermbildet likt som på linken din. Endret 21. august 2015 av Needy Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 He he ... Du er i enhetsbehandling. Les hva jeg skriver i post#4 og prøv igjen Lenke til kommentar
Needy Skrevet 22. august 2015 Forfatter Del Skrevet 22. august 2015 He he ... Du er i enhetsbehandling. Les hva jeg skriver i post#4 og prøv igjen OBS!! Takker ordna seg nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå