Fotoskrulla Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Hestskjæret Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. august 2015 Forfatter Del Skrevet 18. august 2015 Hvis noen lurte så ligger Hestskjæret på Averøya på Nordmøre, det er Hustadvika der ute...et av Norges mest værharde skipsleier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Flott panorama av kystlandskapet med en flott og dramatisk fargepalett. Den maleriske effekten passer godt til dette bildet. Mvh Alec ? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. august 2015 Forfatter Del Skrevet 18. august 2015 Flott panorama av kystlandskapet med en flott og dramatisk fargepalett. Den maleriske effekten passer godt til dette bildet. Mvh Alec ? God morgen! hyggelig at du likte det! Syntes sjøl at det ble litt tøft, men hva andre synes er alltid spennende. Håper folk tørr å si hva de mener. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Ble stilig dette, synes jeg! Viser jo også det "lille i det store"! Bør absolutt sees i fullstørrelsen... 1 Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Liker måten fyret "trer" frem i bildet på 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. august 2015 Forfatter Del Skrevet 18. august 2015 Ble stilig dette, synes jeg! Viser jo også det "lille i det store"! Bør absolutt sees i fullstørrelsen... Liker måten fyret "trer" frem i bildet på Hei gutter! Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger. Jeg også likte godt det lille fyret og måten det trådte fram i bildet selv om det er lite. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Nydelig breddeformat. Lekre farger. LItt utradisjonell, men spennende komp. På veggen, Helene!!! Dette var lekkert! <3 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Som Smort1 sier, bildet må absolutt ses i fullstørrelse. Dristig og spennende komposisjon, nydelige farger. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
avedon Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Et av de bedre panoramabildene jeg har sett. Mvh. Roy 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Jeg først på om det er her det skjærer hester - dvs. kastrerer dem. Høyredelen her ser ganske så værhard ut, ja mens det ser jo svært så fint ut der hvite seil over Nordsjø'n går. Men kanskje litt motsigende for sola skinner på skjæret ser det ut til. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. august 2015 Forfatter Del Skrevet 18. august 2015 Nydelig breddeformat. Lekre farger. LItt utradisjonell, men spennende komp. På veggen, Helene!!! Dette var lekkert! <3 Tusen takk Gro! hadde kunne blitt fint på veggen dette kanskje. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. august 2015 Forfatter Del Skrevet 18. august 2015 Som Smort1 sier, bildet må absolutt ses i fullstørrelse. Dristig og spennende komposisjon, nydelige farger. Vennlig hilsen Ragnar Hei Ragnar! Av og til skal man avvike litt fra normalen, gjøre litt som man sjøl synes. Tusen takk for fin tilbakemelding i dag også Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. august 2015 Forfatter Del Skrevet 18. august 2015 Et av de bedre panoramabildene jeg har sett. Mvh. Roy Det var kjempestas å høre Roy! Jeg ble ordentlig glad! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. august 2015 Forfatter Del Skrevet 18. august 2015 Jeg først på om det er her det skjærer hester - dvs. kastrerer dem. Høyredelen her ser ganske så værhard ut, ja mens det ser jo svært så fint ut der hvite seil over Nordsjø'n går. Men kanskje litt motsigende for sola skinner på skjæret ser det ut til. Roar Hehe! Av og til lurer jeg på om du ser det samme som oss andre. Det er et fyr du ser på venstre side, det ligger på skjæret, som av en eller annen grunn heter Hestskjæret. Det er tatt på en finværsdag dette bildet, men jeg har dratt på litt i forskjellige spaker og fått fram dette uttrykket. Hyggelig at du stikker innom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg