Sheldon C Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Jeg har autopassavtale, men nå ønsker jeg ikke lenger å forskuddsbetale. Kan jeg beholde autopass og kjøre gjennom bommen uten rabatt? Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Samme om du beholder brikken eller ikke. De sender regning fra hvert bomselskap du passerer, til deg uansett. Skiltet leses. Så du kan like godt levere inn brikken å få tilbake depositumet. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 18. august 2015 Forfatter Del Skrevet 18. august 2015 Jo, men jeg må ha autopassavtale for timesregelen, dvs man belastes kun en gang for flere passeringer innen en time. Mister man denne fordelen om man ikke forskuddsbetaler? Kontoen min er nå i minus og det lyser ikke når jeg passerer bommen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Du må gjøre om på autopass avtalen til etterbetaling ellers sender de deg bare regninger på alle passeringer da du ikke har gyldig avtale Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 18. august 2015 Forfatter Del Skrevet 18. august 2015 Ser ikke ut som bomselskapet mitt har etterbetaling, forskudd er tvungent. Merkelig siden det medfører ekstraarbeide for dem da jeg leverer inn brikken, i stedet for at brikken gir dem info at jeg passerer så må de lese skiltet mitt manuelt. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 18. august 2015 Forfatter Del Skrevet 18. august 2015 Noen som vet hvordan bomselskapene krever inn penger av dem uten autopassavtale? Sender de ut faktura når skyldig beløp overstiger et visst nivå eller kjører de månedlig fakturerin uavhengig av hvor mye man skylder? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Bytt tjenesteleverandør til noen som etterskuddsfakturerer, eks. fjellinjen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Noen grunn til at du ikke vil betale for å få rabatt? Blir dyrere å passere bommene uten brikke og mye mer arbeid Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 21. august 2015 Forfatter Del Skrevet 21. august 2015 Fakturaen fra bomselskapet hadde Kid nummer på 24 siffer!!! Har bomselskapet virkelig så mange kunder at de må ha så j**** mange siffer?? Aldri f*** om jeg gidder å betale den regningen! Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Fakturaen fra bomselskapet hadde Kid nummer på 24 siffer!!! Har bomselskapet virkelig så mange kunder at de må ha så j**** mange siffer?? Aldri f*** om jeg gidder å betale den regningen! Gidder du ikke å betale pga langt kid nummer? Men ja, det er surt å betale på forskudd, fikk nettopp regning selv da jeg datt under 25% eller hva det er. Men en sparer på det i lengden Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 21. august 2015 Forfatter Del Skrevet 21. august 2015 (endret) Kidnummeret er et irritasjonsmoment. Hovedgrunnen er at jeg kommer til å passerer bommer relativt sjelden i tiden som kommer og minste forskuddsbeløp er 2100. Tidligere kunne man foskuddsbetale ca 300. Ja,det blir mer arbeide/kostnader på meg uten autopass, men det blir det også for bompengeselskapene...så jeg sover godt om natta! Endret 21. august 2015 av Bond007 Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Surt å betale på forskudd? Pfft, her gikk de tilbake til etterskuddsbetaling ifjor engang, det er dritt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå