Smågal Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Ok... Siden du sier det :):) Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Dette blir desverre slakt... Man har hauset opp forsvarsspillet de to siste kampene, mot lag som Stoke og Bournemouth, at nå kommer man til å få en skikkelig realitets-sjekk, med mange mål i sekken frykter jeg. Hvordan stoppe Giroud når man har Lovren bak der? Uff, gruer meg, dette er en av kampene jeg gruer meg mest til. Tror ikke det er nok med ett tilfelle av Benteke-magi heller... MEN, 6 poeng på 3 kamper er en godkjent start! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Ok... Siden du sier det :) :) Wow... Er du ikke enig? Forklar i så fall hvorfor, i stedet for den teite smiley-ironien. Moreno har spilt venstre back og venstre ving i all sin tid (såvidt jeg har lest). Hvorfor vil du plutselig hive han på høyre? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Ja, jeg ser heller ikke den. Men han er jo smågal. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 (endret) Snaxy lag. And. Endret 24. august 2015 av Knewt Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Chambers og Paulista i midtforsvaret. Har kanskje en sjanse likevel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Per hen? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Hva er grunnen til at verken Per eller Kos spiller? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Faen som skjer på midtstopperplass? Ramsey fortsatt på kant !!!!!! Walcott??? FAAAN wenger Lenke til kommentar
atwater Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Faen har Wenger røyka før det uttaket der! Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Når vi taper denne kampen skal det blir gøy å se fansen rage på Wenger for å ikke kjøpe flere spillere. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Faen har Wenger røyka før det uttaket der! Hva er galt her egentlig? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Faen har Wenger røyka før det uttaket der! Hva er galt her egentlig? Han er antageligvis ikke klar over at Kos og Per er ute pga. skade. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Spent på hvordan vi stiller opp laget. Kan være mange varianter med de spillerne som er tatt ut. Clyne - Skrtel - Lovren - Gomez Milner - Lucas - Can Firmino - Benteke - Coutinho Clyne - Skrtel - Lovren - Gomez Lucas - Can Milner - Coutinho - Firmino Benteke Can - Skrtel - Lovren Clyne - Milner - Lucas - Gomez Coutinho - Firmino Benteke osv. osv. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Faen har Wenger røyka før det uttaket der! Hva er galt her egentlig? Han er antageligvis ikke klar over at Kos og Per er ute pga. skade. Stemmer det ja, men var jo en logisk forklaring. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Jeg FATTER ikke hvorfor Theo Walcott ikke får starte kamper. Gleder meg til den dagen Wenger forsvinner fra klubben. Elendig uttak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå