Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 v Emirates Premier League, runde 3 Mandag 24.08.15 - 21:00 TV2 Sport Premium/Sky Beklager CJ, du får ikke denne kamptråden. Du får nøye deg med et utfyllende pre-match innlegg litt under her, så satser jeg på at jeg klarer å redusere tapet med et par-tre mål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Benteke! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Beklager CJ, du får ikke denne kamptråden. Du får nøye deg med et utfyllende pre-match innlegg litt under her, så satser jeg på at jeg klarer å redusere tapet med et par-tre mål. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Denne kampen er en freeroll, uansett om man taper så er man likt med Arsenal, så det er en grei start på sesongen poengmessig uansett, og skulle man på mirakuløst vis vinne denne med det patetiske spillet man har vist så langt, ja da blir det ekstase-feiring. Får vi en klassisk United-sesong for en gangs skyld, ufortjente 1-0 seire på rekke og rad? Mitt tips er uansett negativt. Kan ikke se for meg at vi har nubbesjangs mot dette Arsenal-laget med Giroud på topp. 3-0. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Arsenal var veldig dårlig sist hjemmekamp,men blir vanskelig oppgave. Uavgjort er safe bet. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Får vi en klassisk United-sesong for en gangs skyld, ufortjente 1-0 seire på rekke og rad? Hva i all verden er klassisk United med ufortjente 1-0 seiere? Hvor mange år har du fulgt med på Premier League? 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Dette kommer til å bli en jævla bra kamptråd der alle Arsenal-supportere tror på Liverpool-seier og alle Liverpool-supportere tror på Arsenal-seier. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Blir fort sånn når ingen av lagene har prestert. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Benbjo er en av oss i denne kampen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Hvem er mest benbjo av dere a? Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 En tøff kamp for Liverpool. Tipper at Arsenal vinner 2-1. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 lukter uavgjort lang vei, men jeg tipper Özil setter 4! NP. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Får vi en klassisk United-sesong for en gangs skyld, ufortjente 1-0 seire på rekke og rad? Klassisk United-sesong? Røyket noen sokker ikveld? Til din info så har vi scoret flest mål siden PL startet. 300 mål mer enn ditt kjære Liverpool. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Mednaeth fikser seier. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Her løsner det skikkelig for ett av lagene. 3-målsseier den ene eller andre veien. Ellers så løsner det egentlig ikke for noen av lagene, og det blir en 1-0 eller 0-1-kamp. Kan også bli uavgjort. Sånn, da har jeg sikra meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Usikkerhet rundt om henderson starter mot arsenal. Da ble jobben til hjemmelaget mye enklere. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Får vi en klassisk United-sesong for en gangs skyld, ufortjente 1-0 seire på rekke og rad? Klassisk United-sesong? Røyket noen sokker ikveld? Til din info så har vi scoret flest mål siden PL startet. 300 mål mer enn ditt kjære Liverpool. For det første nevnte jeg ikke hvilket United-lag det var snakk om, men at dere hopper til konklusjoner angående dette sier vel det meste. For det andre kan man ha veldig gode sesonger med meget bra målsnitt, men også andre sesonger der man vinner med nød og neppe hver bidige kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå