Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bygget ny pc, ingen signal til skjerm (bilder)

Anbefalte innlegg

Jepp manualen viser det samme så da er det okay for meg, de funker og.

Max supported mem:800MhZ

current mem  clock   :931,2 MhZ

current timing            :9.0-9-9-27

Mem runs at              : Dual-channnel

Kjører alle mine 9 3770K på 4200: Så alt er iorden her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp manualen viser det samme så da er det okay for meg, de funker og.

Max supported mem:800MhZ

current mem  clock   :931,2 MhZ

current timing            :9.0-9-9-27

Mem runs at              : Dual-channnel

Kjører alle mine 9 3770K på 4200: Så alt er iorden her.

hva slag minne har du forresten?

Lenke til kommentar

Har disse, gode og gamle men funker enda: Har 18 brikker av dem :w00t:

Module Size:                                                                    4096 MBytes
Memory Type:                                                                    DDR3 SDRAM
Module Type:                                                                    Unbuffered DIMM (UDIMM)
Memory Speed:                                                                   933.3 MHz (DDR3-1866 / PC3-14900)
Module Manufacturer:                                                            Crucial Technology
Module Part Number:                                                             BLT4G3D1869DT1TX0.
Module Revision:                                                                1
Module Serial Number:                                                           1008403880
Module Manufacturing Date:                                                      Year: 2000, Week: 0
Module Manufacturing Location:                                                  0
SDRAM Manufacturer:                                                             Micron Tech.

http://www.crucial.com/usa/en/blt4g3d1869dt1tx0

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Fjernet GPU og resatte BIOS ved å ta ut batteriet i ett par minutter. Bruker VGA nå på HK GPU, og fikk bilde. Installerer Windows nå og deretter alle driverene til HK via minnepenn. Planen var å sette inn GPU etter dette (og etter at BIOS er oppdatert), og deretter installere GPU driverne, håper dette lar seg gjøre.

Står PCI-3.0 på den slotten til GPU som passer GPU. Uttover dette er HK MSI B85M-E45

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...