Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Muslimsk dame, bare å glemme?

Anbefalte innlegg

Nei skatere. De som står på skateboard. (Jeg er blant dem).

Litt om skaut: "Plagget kan bæres for å beskytte håret eller frisyren under arbeid eller i dårlig vær, for å pynte seg, følge en klesmote eller stil, for å markere en sosial rolle eller overholde religiøse lover. I Norge har det vært vanlig å bruke skaut blant konservative kristne til daglig særlig i de tre nordligste fylkene helt opp til nyere tid." (Kilde: Wikipedia)

Du må huske at forskjellige kulturer har forskjellige klesstiler, vi kan ikke tvinge våre innvandrere til å forandre dette. Som sagt mange synes det er vakkert å gå med hijab, og det jeg prøver å fortelle deg er at folk trenger ikke være hjernevasket, eller tilhøre en "psykose" som du påstår, til å gå med et hodeplagg.

"opp til nyere tid"

Men ikke nå lengre.

At du skater bruker caps har ingen relevans, jeg bruker caps på jakt eller fisketur. Har faktisk en DC caps men føler ingen tilhørighet til skatere av den grunn...

Og jo, om man bruker hodeplagg av religiøse grunner er man del av en kollektiv psykose...

## sitatpyramide fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Innlegg med overdreven quoting, aka pyramidebonanza, er redigert for å forkorte lengden på posten. Quoting er bra for å vise hvem dere siterer men pass på at det ikke blir overdreven bruk av denne funksjonen. Det er ikke nødvendig at folk får slitasjeskader på scrollefingeren for å komme frem til det dere har skrevet.

Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...