Zeph Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 "hvilke problemer har du hatt med eller har med ditt 9800 kort?" "ingen!" "fps-dropp i cs - jeg har ikke klart å fikse dette" "fps-dropp i cs - jeg har klart å fikse dette" "ustabilt, men kun i cs" "ustabilt i diverse spill" "artifacts på skjermen i spill og/eller i windows" "jeg mottok ett defekt kort som måtte byttes" "annet" "jeg hadde trøbbel med kortet men jeg klarte å fikse det" skulle tru at alle spilte CS og det var det viktigste i verden.... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 zeph, alle spiller ikke cs, men det er veldig mange problemer knyttet til radeon kort og cs. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Wohoo. Ble kvitt problemet ved å Disable AGP Fast Wrigt i BIOS. Må bare si at ATI ruuuler! :-) Og det er hva for en funksjon? Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg lurer også på hva det er alle driver med som gjør at dere har så mye feil og problemer. Jeg har innstallert og testet en hærskare av 9800 PRO kort og ikke hatt en eneste feil enda. Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Har hatt fin ytelse, med unntak av HomeWorld 2, der har jeg store problemer med fpsen, kan dette ned til 15 av og til. Ellers veldig bra kort, AA og AF stjeler liten ytelse, så det er en fryd for øyet med dette kortet Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Har heller ikke hatt noen problemer, ikke en eneste hikk. Alt har fungert like bra som de forrige korta mine. Ble positivt overraska over ATI må jeg si. Hadde belaget meg på iallefall noe trøbblel, men det ble det ikke. Det at andre har trøbbel, -kan- avhenge av hardwarekombinasjoner. Lenke til kommentar
Bugs_Bergen Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Med unntak av en vifte som plutselig fant ut at den like seg bedre hengende etter det ene festet, så har jeg ikke hatt noen problemer med mitt Sapphire Radeon 9800 PRO 128 MB kort siden jeg kjøpte det fra IT-Butikken i Juni... Har ikke testet noen drivere etter Catalyst 3,7... Var ganske problemfrie drivere for meg... Lenke til kommentar
Chief Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg har ikke hatt skjermkortet så lenge, men jeg får artifacts i noen spill, med kortet uklokket. Har gitt beskjed om dette til web-shoppen der jeg kjøpte det. I tillegg så har jeg noen rare temp bursts, mulig det er den eksterne tempmåleren som er litt loco, har montert på 2 stykker nå, for å helgardere meg. Plutselig hyler alarmen, og VPU er 90ºC, om jeg kan stole på den. Det regner jeg for så vidt med, har ikke hatt problemer med den før, og om tempen stemmer, er jo dette ganske skremmende. Det bør jo ikke skje. -Chief- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå