Gå til innhold

Hvorfor er HEL-VE-TE sensurert?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt enig!!

Når S*atan og H*elvete er sensurert burde også G*ud og H*immelen hvert sensurert synes nå jeg...

Om folk tar skade av å høre disse ordene er det noe fryktelig galt...

ok...........det sier en som heter Lucifer666, hvertfall ingen tvil om hvor synspunktet hans står. Skulle nesten tru han var aktiv sattanist, jaja, folk må få lov til å mene de sykeste ting.

Edit: rettet skrivefeil

Jeg er ikke satanist vist noen tror det. Lucifer er et nick jeg altid har brukt og liker det godt.

Det jeg skrev i en tidligere tråd er jo å sette det hele litt på spissen. Det jeg mener er at det kan jo ikke være galt å si/skrive S'atan eller H'elvte??

Det er jo tross alt de kristne med bibelen sin som har funnet opp disse ordene...

Ikke noe forskjeld på G'ud og S'atan. Det er jo bare navn på to forskjellige "personer". Hvem som er ond eller god er vell opp til hver enkel å bedømme

Lenke til kommentar
Ikke noe forskjeld på G'ud og S'atan. Det er jo bare navn på to forskjellige "personer". Hvem som er ond eller god er vell opp til hver enkel å bedømme

Er det virkelig det?

Satan, uavhengig om han eksisterer eller ikke, er slem, det kan selv den verste satanist være enig i. Han er jo ondskapen selv...

For meg betyr det ikke noe.

Tror ikke på gud heller...

Jeg har ikke noe i mot at ting blir sensurert :shrug: Det gjør ikke meg noe...

Lenke til kommentar
Men lucifer er ikke satanist nei,, 666 .. herregud, så sykt barnslig.. :p:

Lucifer var oppbrukt da jeg registrerte meg så derfor ble det bare Lucifer 666.

Plager det deg veldig eller???

Plagsomt er det ikke bare litt småteit og barnslig... det kan man vel si om mange nick mitt inkl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...