Gå til innhold

Hvorfor er HEL-VE-TE sensurert?

Anbefalte innlegg

Hvorfor i ****** er ****** sensurert? Jeg skjønner ikke hvorfor ****** skal være sensurtert, f.eks. da det ofte brukes om AMD i sammenheng "core gikk til ******", mobo "hvordkortet gikk til ******" og f.eks. en avtale "avtalen gikk til ******".

Jeg tror ingen for psykiske skader for livet av ordet ******, og eneste det bidrar til er at man må leke tysker nazi ****** og går rundt med ENIGMA i hue for å kunne dekryptere et normalt innlegg, som ikke er ment støtende.

Jaja, 666 The Number Of The Beast.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Patetisk.

Hvorfor er slike ord fjernet? Fordi de forringer språket, og hundrevis av fjortisser her på forumet trenger å skaffe seg et bedre språk. Om de blir tvunget til å være litt kreative i sin språkbruk kan vell ikke det være noe galt i.

Jeg synest uansett at banning er vulgært, oppbrukt og at det utrykker veldig sjelden presis hva jeg prøver å si.

Lucifer 666: Jeg regner med at du har innfunnet deg med at "den treenige" finst, siden du ser ut som du godtar "den motsatte". (Forresten, nicket ditt, ser forresten us som det kunne vært lånt fra hvilken som helst tretten-fjortenårings CS-nick). Vær kreativ da.

Lenke til kommentar

Hvorfor kan man ikke ha sensur for de som vil ha det? Og ikke for dem som ikke vil had det...

Det og mange andre ord ER og BLIR en del av det norske språket. Det er relativt sterke ord, men eg synes fortsatt du burde være lov.

Freedom of Speech!

Lenke til kommentar

Reguleringene her er vel til tider litt på den barnslige siden. Sensureringen er bare endel av dette. Skulle tro forumet var sponset av misjonsmenigheten.... :shrug:

Ellers så klarte jo LarsC å komme med standard svaret; gratulerer det var gjennomtenkt og nyvinnende! Hvis du ikke liker at noen synes forumet har større eller mindre feil/mangler så kan du jo bare finne et annet forum eller lage et selv. Det er ingen som tvinger deg til å poste her. ;)

Lenke til kommentar

Synes også at det er greidt at det er sensurert. Man er ikke her for å øse ut sin frustrasjon over at man ikke får noe til å fungere. Man er her for å få hjelp. og da kan man holde seg saklig.

Banning er en del av det muntlige språket, ikke skriftspråket.

Lenke til kommentar
TheMatrix

Reguleringene her er vel til tider litt på den barnslige siden. Sensureringen er bare endel av dette. Skulle tro forumet var sponset av misjonsmenigheten....

Faktisk helt enig i dette. Av og til blir det bare latterlig. Sensuren kan i enkelte tilfeller minne om et sterkt markeringsbehov. Løs litt opp her da! Det er vel et forum for folket og ikke for indremisjonen?

:D

Lenke til kommentar

Leve sensureringen! Jeg er møkk lei av å høre på kvisete idioter som ikke har vett eller ordforråd nok til å uttrykke seg på en ordentlig måte. Banning er *patetisk*. Det er dårlige innbytterord som folk bruker overdrevent mye og hovedsakelig av folk som ikke greier å snakke norsk bra nok for en vanlig diskusjon.

Det å la folk velge om de vil se sensuren eller ikke er like idiotisk som å kun la dem som vil det se postcounten. De av oss som ta aktiverte den for å slippe å se all den drittsnakkingen til alle mindreårige her på forumet ville fått sensurens flotte oversettelser i annenhver setning.

Her på forumet er det dessuten noe som heter Retningsregler. De sier at man skal være snille og høflige med hverandre. Hvis vi fjerner sensuren åpner vi opp for muligheten til at folk svarer på poster med "****** så ******* dårlig skittspørsmål din horete kødd" osv. Nå slipper vi dem fordi alle kan se hvor utrolig latterlig det ser ut, og vi kanskje kan tvinge folk frem til å argumentere og snakke på en mer sivilisert måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...