Trendy Monkey Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Kredittkortet Trumf VISA gir 1% bonus ved "alle andre kjøp" (kjøp som ikke er i dagligvare-porteføljen). Får jeg bonus om jeg betaler strømregningen med kredittkortet? Jeg skal teste når jeg får anledning, ble bare litt nysgjerrig. Mulig dumt spørsmål... Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Nei, det er en bankoverføring, så det blir uttak. Da løper også rente fra første dag. Lenke til kommentar
Trendy Monkey Skrevet 18. august 2015 Forfatter Del Skrevet 18. august 2015 Ok, takk. Det gir mening det. Forskjellen mellom "VISA" og bankoverføring. Hm, tannlegen min har betalingsterminal. Jeg antar jeg får 1% på "kjøp" der... Det gjelder alle betalingsterminaler, og alle kjøp på internett (ved å bruke de 16 sifrene)? Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 (endret) Legen og tannlegen min er blant de få stedene hvor kredittkort ikke fungerer. Jeg skjønner det godt ettersom VISA og Mastercard krever betalt et fast beløp + 4+% av kortomsetningen for brukersteder. Endret 18. august 2015 av Ziff Lenke til kommentar
Trendy Monkey Skrevet 18. august 2015 Forfatter Del Skrevet 18. august 2015 Hm. Jeg vet ikke om jeg forstår det korrekt. Om jeg bruker VISA på Elkjøp, så krever VISA 4% av kjøpssummen av Elkjøp? Slik at Elkjøp sitter igjen med 96% av det de ville sittet igjen med om jeg hadde brukt vanlig bankkort eller kontanter? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Jepp. Jeg har betalt for varer i oppkrav med betalingsterminalen på post i butikk. Det blir registrert som kontant uttak. Lenke til kommentar
Trendy Monkey Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Dårlig informasjon om dette. Om jeg handler på komplett.no med kreditt? Hele poenget mitt er bonusene, ikke at jeg skal bruke penger jeg ikke har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå