Studenten! Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Hei, Kommer jeg til å få større muskler i leggene dersom jeg har hele timersøkter med hoppe tau? Eller blir det som all annen trening at jeg kommer ikke til å legge på meg muskler ettersom jeg er jente - så lenge jeg går i kaloriunderskudd? Lenke til kommentar
Studenten! Skrevet 18. august 2015 Forfatter Del Skrevet 18. august 2015 Ingen tanker rundt dette? Har lest opp på flere artikler på nett, anerkjente fitness-sider, men får motstridende svar. Noen mener det er en ypperlig øvelse for kvinner som ønsker å få større legger, mens andre hevder at det er en veldig bra øvelse for å få slankere ben generelt inkl. legger. Så jeg er hakket forvirret :/ Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Hoppetau er fint å bruke dersom du vil henge deg selv. Husker dette fra barneskolen da en som ble mobbet skulle henge seg fra fjellsiden med et hoppetau for 15 år siden:) 1 Lenke til kommentar
sungun Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Så lenge du er i underskudd vil du ikke bli større, uansett øvelse. 1 Lenke til kommentar
Studenten! Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Takk for svar, sungun. Jeg tenker å starte opp med en challenge Hehe Exxon, hvis treningen blir resultatløs skal jeg bruke tauet til selvmord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå