ferrek Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Jeg skal bytte ut min iPhone 6 i en Androidtelefon. Kan noen fortelle meg om jeg misser noen viktige poeng ved å velge A7 fremfor S6? Jeg klarer meg uten trådløs lading og fingeravtrykksensor, om det er største forskjellen ser jeg ikke helt at S6 er verdt merprisen på 1800,- som den er på seriøse nettbutikker? Opplys meg gjerne om S6 er et bedre valg på noen andre områder. Jeg surfer mye, ringer mye, sender en del eposter og veldig lite spilling. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Tror kameraet er en del bedre på S6. Men utover det at cpu og slik er raskere og at skjermen muligens er bedre ser jeg ingen grunn til at du skal velge den foran A7. A7 har minnekortplass og bedre batteri. Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Du sammenlikner en mellomklasse-telefon og en toppmodell. S6'en har vesentlig bedre kamera, raskere, bedre skjerm, 50% mer RAM, dobbelt så mye lagringsplass, støtter veldig mange flere frekvenser på mobildekning, +++ http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=6763&idPhone2=6849 Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 17. august 2015 Forfatter Del Skrevet 17. august 2015 Takk for tilbakemeldinger. Det med mer RAM er et godt poeng. Lagringsplassen kan utvides på A7, så det er ikke noe problem. Tror det blir S6, alltid gøy med det som erhakket over, trådløs lading er også en kul feature, om ikke livsnødvendig. S6 Edge synes jeg ikke gir noen merverdi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Har du først blitt vant til fingeravtrykksensor (som funker), er det noe du vil savne, det gjør opplåsing og bruk (i stedet for passord) enklere. Trådløs lading er også en praktisk løsning, som vil komme mer og mer. Bruker det både på min Nexus og Moto360, Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 21. august 2015 Forfatter Del Skrevet 21. august 2015 Det ble S6, veldog fornøyd etter tre dagers bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå