bærger Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Morn. Når jeg skrur av lyd på min Sony tablet (compact) vil det likevel komme lyd når jeg spiller av eks en video på internett. Mektig irriterende. Finner ikke ut om det er mulig å slå av det... Er sikkert ikke den første. Kanskje et generelt Android problem? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Det er flere volumkontrollere. Hvis du skrur opp og ned lyden mens du ser på videoen, så får du justere videoens volum. Hvis du betjener volumkontrollen uten å se på video, så er det ringevolumet du endrer. Prøv å trykke på volumknappen, slik at volumkontrollen vises. Vær rask, og trykk på symbolet som forestiller tre horisontale striper. Da kan du justere tre ulike volumkontrollere: Ringetone Medievolum Alarm Du vil skru opp/ned lyden i videoer? Da endrer du Medievolum. Lenke til kommentar
bærger Skrevet 17. august 2015 Forfatter Del Skrevet 17. august 2015 Ok. Takker! Jeg har også et par andre issues. Når jeg har aktivert stamina mode skal WiFi være deaktivert. Men jeg erfarer at den ikke er det og blir vekket av luringer som sender facebook-melding midt på natta. Jeg har ikke simkort/mobildata. Dette skjer bare på min tablet. Og spå kunne jeg tenkt meg å skru av vibrering for alltid...Men finner ingen plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå