Jazzcat Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Pycnopodia: Hva var dette forno' sa du ? Spist fleinsopp nå eller ? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg er så forvirret, skjønner du. Hm.. stemmer det, ja. Så den CSI-episoden de referer til, og det var snåle mennesker, det. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Doogie: Den furries linken(med captions fra et forum).. Gjett hvilket forum (Thaaa GTF!) (IHVERTFALL den øverste av bildene/captionene.. ) Endret 12. november 2003 av nvoetfiv Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg likte tegneserien, jeg. Flere i samme stil, så blir ting bra. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 så må dere ikke tro på alt dere ser på tv da, dere er ikke 7år gamle lenger. furry er en tegnestil. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Fantastisk, Pycnopodia har laget et furry-forum. Priceless! Han er forøvrig utestengt fra dette forumet i en måneds tid så vi burde jo alle besøke furry-forumet og bashe litt der. Denne tråden har utviklet seg til å bli ganske bra! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Bra i vanlig forstand, eller bra hvis man tenker relativt til utgangspunktet? Forresten, hvorfor får man 1 måneds ban pga bruk av ironi? Jeje.. *ta turen inn på furry-forumet* Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Fantastisk, Pycnopodia har laget et furry-forum. Priceless!Han er forøvrig utestengt fra dette forumet i en måneds tid så vi burde jo alle besøke furry-forumet og bashe litt der. Denne tråden har utviklet seg til å bli ganske bra! Nei??? Hvorfor i alle dager det da? Hva gjorde gutten? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Han kom med en rasistisk kommentar i "fremtidens brensel" tråden.. Er dog 99,999% sikker på at det var kraftig ironi rettet mot de som tenker slik i virkeligheten.. Kanskje yummy ikke skjønte det..? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Han kom med en rasistisk kommentar i "fremtidens brensel" tråden.. Er dog 99,999% sikker på at det var kraftig ironi rettet mot de som tenker slik i virkeligheten.. Kanskje yummy ikke skjønte det..? Er vel kanskje noe med at de ikke vil ha så mye "vil du kjøpe en neger"-humor inne her.. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Det var en sinnsykt meningsløs og bra tegneserie. Jeg digger meningsløse ting, bare se på nicket mitt Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Mikka: Jeg skjønner hva du mener her, men mener at Yummy er helt på jordet i denne avgjørelsen. Om Pycnopedia ryker på hue og ræva ut i en måned av en ironisk kommentar som det der så burde jeg og flere med meg miste all rett til igjen å bruke forumet. Forresten, og dette er litt morsomt: Sjekk datoene på poster og tråder i furryforumet.. de er laget lenge før denne tråden sporet over i furry-fascinasjon. Det er et fett sammentreff! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 værste jeg har sett Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 værste jeg har sett enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå