Gå til innhold

tegneserie jeg laget

IntelAmdAti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, min respons er:

Dette er seriøst noe av det mest talentløse jeg noen gang har sett.

"Ørn Jørn og Bjørn i verdens verste tegneserie" overgår dette som et mesterverk i forhold.

Jeg har sett dasstegninger som har større grad av kunstnerisk talent.

Dette er så dårlig at jeg får frysninger nedover ryggen over å tenke på at det faktisk finnes mennesker som klarer å prestere å lire ut av seg slikt.

Hadde det vært meg som hadde laget noe slik, så hadde jeg seriøst vurdert å skaffe meg profesjonell hjelp*.

* Innen form- og fargegivning samt opplæring i sceneboard-teknikker og utfolding av historier, seff. Det var det jeg mente.

Lenke til kommentar
slakt

Jeg ser at ditt korstog for å sprenge advarselsskalaen intensiveres, gøy..

Forresten, kudos for det "i'd hit it then kill her"-bildet du klødde etter å poste i babe-tråden, jeg vet du vil ha anerkjennelse på at det er et bra bilde. Du vet vel også at sånn ca. 99,9% av forumbrukerne her aldri vil skjønne bildet..

Lenke til kommentar

Jeg ser at ditt korstog for å sprenge advarselsskalaen intensiveres, gøy..

Vel.

Kan jo redigere siste linja, da jeg tok litt av.

Forresten, kudos for det "i'd hit it then kill her"-bildet du klødde etter å poste i babe-tråden, jeg vet du vil ha anerkjennelse på at det er et bra bilde.

Takker. Innen sin sjanger, "syk, motbydeling humor" så rocker det litt ja.

Du vet vel også at sånn ca. 99,9% av forumbrukerne her aldri vil skjønne bildet.

Hm. Nå ble jeg fristet til å lage en bildepost kun bestående av provoserende bilder. Som det derre bildet av Ramsey-jenta, hvor teksten sier "Happy Fathersday".

Nuvel, ligge litt lavt i terrenget etter at jeg dreit meg ut med badger - som faktisk var helt utilsiktet.

Lenke til kommentar
Hm. Nå ble jeg fristet til å lage en bildepost kun bestående av provoserende bilder. Som det derre bildet av Ramsey-jenta, hvor teksten sier "Happy Fathersday".

På denne tiden av døgnet er det jo få infantile moderatører online, så det høres jo ut som en god ide. Jeg skal kunne bidra i en slik tråd!

Fin justering av siste linje, hihi.

(Denne tråden skal bokmerkes under "Guide: Hvordan kuppe en tråd")

Lenke til kommentar

Kowalski, Doogie: http://www.tournament.com/forums/forumdisp...p?s=&forumid=69

Det er selveste kremen av alle forum. Ikke en eneste tråd unngår derailment. ;)

(Og forresten, det er verdens beste dedikerte off-topic forum også, come join us)

Eksempel: En stor prosent av deltakerne er oppe i 30-40-50 åra, og har over fått over 30000 poster på et par år.. ;)

Endret av nvoetfiv
Lenke til kommentar
Kowalski, Doogie: http://www.tournament.com/forums/forumdisp...p?s=&forumid=69

Det er selveste kremen av alle forum. Ikke en eneste tråd unngår derailment. ;)

(Og forresten, det er verdens beste dedikerte off-topic forum også, come join us)

Eksempel: En stor prosent av deltakerne er oppe i 30-40-50 åra, og har over fått over 30000 poster på et par år.. ;)

det var eit, ja hva skal jeg si, "stygt" forum... likte ikke fargene! var ubehagelig!

hadde ikke orket å surfe det forumet dag ut og dag inn!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...