filmdiesel.com Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Jeg fikk en liten idè til en ny app, egentlig helt tullete. Men kan være morsomt uansett. Tenkte at appen gikk ut på å koble seg på flest mulig wi-fi`s, ved å være logget på en wifi skal appen kunne legge til det i appen slik at den teller. Så skal det være en highscore og slikt. Tenkte den kunne hete WIFI-Catching eller noe sånt! Hvis dette er mulig ønsker jeg appen ute på iPhone, iPad og Android. Jeg kan ikke mye innen programmering, men jeg kan designe (det kan jeg si meg selv flink på), reklamere og slikt. Hvis noen ønsker å bli med på prosjektet kontakt meg gjerne på mail: [email protected] Tror dette blir ett morsomt prosjekt! mvh, kristoffer Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Høres ut som en rimelig kjedelig app uten mål og mening. Lenke til kommentar
filmdiesel.com Skrevet 17. august 2015 Forfatter Del Skrevet 17. august 2015 Høres ut som en rimelig kjedelig app uten mål og mening. Jepp! Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Så hvorfor skal en utvikler bruke tiden sin på dette? Hva er meningen? Hva får programmereren igjen for alle disse timene med arbeid? 2 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Noen som husker Yolo? Ble pop i en kort periode. Lenke til kommentar
filmdiesel.com Skrevet 17. august 2015 Forfatter Del Skrevet 17. august 2015 Med tanke på at jeg ikke bestemmer over prosjektet, så tenker jeg at en eventuell inntekt av appeb kan deles 50/50 Lenke til kommentar
ahw_ Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 (endret) Jeg synes det er frekt å prøve å koble til så mange åpne nettverk som mulig når man ikke har noe spesielt viktig å gjøre. De fleste trådløse nettverk stenger forhåpentligvis ute ubudne gjester. Det finnes ondsinnede grunner til at åpne nettverk finnes. Hvorfor bruke ekstra strøm på dette? Endret 17. august 2015 av ahw_ Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Med tanke på at jeg ikke bestemmer over prosjektet, så tenker jeg at en eventuell inntekt av appeb kan deles 50/50 Fin avtale. Du slipper all jobb og får 50%. :---))))) 2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Fin avtale. Du slipper all jobb og får 50%. :---))))) 50% av ingenting er ikke så bra avtale 1 Lenke til kommentar
Skrapy Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Høres ut som en rimelig kjedelig app uten mål og mening. Ofte de meningsløse appene som blir populære.. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Høres ut som en rimelig kjedelig app uten mål og mening. Ofte de meningsløse appene som blir populære.. Muligens, men de er da ofte avhengighetsskapende og morsomme. Har vanskelig for å se for meg hvordan et "koble-til-wifi"-spill kan bli det. Mulig jeg tar feil, men kan ikke se at utviklerne her har stilt seg i kø akkurat. Lenke til kommentar
j0achim Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 (endret) Er ikke dette også en App som er litt i grenseland av informasjon som er lov å hente og lagre? Google var jo i en stor rettssak pga akkurat dette da de lagrer(t?) denne informasjonen når de kjører rundt å tar bilder for street view. (Nevnes at dette var en sak pga sitt globale omfang.) Endret 24. august 2015 av j0achim Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Du har lagt ideen din ut for alle. Jeg tar meg friheten til å mekke en slik app, men 50% fortjeneste får du ikke Lenke til kommentar
quantum Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Du har lagt ideen din ut for alle. Jeg tar meg friheten til å mekke en slik app, men 50% fortjeneste får du ikke 50% av null er fortsatt null, så fortjenesten blir nok helt uforandret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå