Martin_03 Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Skulle ønske at Creative eller andre med slike hardiskbaserte mp3 spillere, kunne lage en port, hvor du kopler på en multi-leser, det hadde jo vært optimalt. Lurer på om det alt finns. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Videre, hvordan fungerer egentlig denne X-driven?Går den på batteri eller er man avhengig av 220volt for å få tømt CF-kortet? Den kan gå på 220Volt via medfølgende adapter. Det samme adapteret ladder også opp det innebygde batteriet. Så du kan bruke den steder hvor man ikke har tilgang på 220Volt. (Men selvfølgelig en begrenset periode) Altså: ikke avhengig av 220Volt for å overføre bilder/filmklipp fra kort. Men spesielt, om en vil bruke den som ekstern harddisk/kortleser så vil det være greit å bruke adapteret. mvh Jan Ove Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Crazy, Har du kjøpt deg en X-drive? Med eller uten HDD? Hva ga du for den og hvor kjøpte du? Hei Nei, jeg har enda ikke kjøpt meg en X-drive, men vet jeg skal det utpå nyåret. Får IXUS 400 til jul (snoka litt rundt og fant noen spor hehe) og kjøper meg da X-drive'n etterhvert. Trenger den jo forsåvidt ikke før til sommeren selv om det selvfølgelig alltid er greit å ha. Noen andre som har dette produktet? Lenke til kommentar
tafi Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Eller du kan kjøpe en ipod mp3 spiller fra apple og et adapter som Belkin har laget til ipod.Der kan du overføre data fra minnekortet inn på ipod'en. Da får du ihvertfall en av de beste mp3 spillere på markedet.På enten 10,20 eller 40 gigabyte. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Noen som har ideer til alternative lagringsmetoder? Så langt er dette foreslått: X-drive Laptop iPod Noen som i tillegg vet hvor man får X-drive billigere enn på Komplett? De er jo ikke akkurat kjent for å være billigst i klassen? Hva med utenlandske webshop'er? Lenke til kommentar
Jove Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 I akam sin produktguide, ser det ut som at mamoz.no er billigst. Får ikke søkefunksjonen hos komplett.no til å funke akkurat nå. Men mamoz-prisen var uten hd. Se både etter vosonic x-drive og e-magic-x-drive. Har ikke sjekket utenlandske iPod: Leste en test om hastighet sammenlignet med x-drive. Finner den ikke igjen nå, men mener at iPod-en var fryktelig treg sammenlignet med x-drive. Se om du finner en slik test. Lykketil! Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 iPod Belkin kort leser test hos akam.no kort fortalt: ""300 KBps er 0,3 MBps. Det vil si at det vil ta drøye 55 minutter å overføre innholdet på et 1GB kort."" og den koster 990,- ( apple.no ) + da en ipod g3 som koster fra 3000.. ergo: har man en iPod g3 liggende så hadde jeg gått for belkin kort lesern selv om den er litt treg. Lenke til kommentar
ohoholm Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Har tidligere ført en diskusjon om dette området. Se følgende link http://forum.akam.no/index.php?showtopic=93388 Lenke til kommentar
Ed_Solheim Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Smartdisk Flash Trax 30 - 80 gb med disk plass. 3.5" skjerm Spiller MP3 og vidoe. Koster i fra 4000 og oppover... Må si jeg er velig frista... Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Den ser genial ut, men den blir litt dyr da. Koster like mye som kameraet, og da er det jo egentlig lite vits i. Er ikke millionær heller liksom. Noen som har linker til utenlandske webshops man får kjøpt X-drive? Endret 4. desember 2003 av Crazysteps Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 http://www.xs-drive.com Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 På Ebay finner du mange x-drives. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå