Gå til innhold

Midlertidig lagring av bilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Videre, hvordan fungerer egentlig denne X-driven?

Går den på batteri eller er man avhengig av 220volt :scared: for å få tømt CF-kortet?

Den kan gå på 220Volt via medfølgende adapter. Det samme adapteret ladder også opp det innebygde batteriet. Så du kan bruke den steder hvor man ikke har tilgang på 220Volt. (Men selvfølgelig en begrenset periode)

Altså: ikke avhengig av 220Volt for å overføre bilder/filmklipp fra kort. Men spesielt, om en vil bruke den som ekstern harddisk/kortleser så vil det være greit å bruke adapteret.

mvh Jan Ove

Lenke til kommentar
Crazy,

Har du kjøpt deg en X-drive?

Med eller uten HDD?

Hva ga du for den og hvor kjøpte du?

Hei

Nei, jeg har enda ikke kjøpt meg en X-drive, men vet jeg skal det utpå nyåret. Får IXUS 400 til jul (snoka litt rundt og fant noen spor hehe) og kjøper meg da X-drive'n etterhvert. Trenger den jo forsåvidt ikke før til sommeren selv om det selvfølgelig alltid er greit å ha.

Noen andre som har dette produktet?

Lenke til kommentar

Eller du kan kjøpe en ipod mp3 spiller fra apple og et adapter som Belkin har laget til ipod.Der kan du overføre data fra minnekortet inn på ipod'en.

Da får du ihvertfall en av de beste mp3 spillere på markedet.På enten 10,20 eller 40 gigabyte.

Lenke til kommentar

I akam sin produktguide, ser det ut som at mamoz.no er billigst. Får ikke søkefunksjonen hos komplett.no til å funke akkurat nå. Men mamoz-prisen var uten hd. Se både etter vosonic x-drive og e-magic-x-drive.

Har ikke sjekket utenlandske

iPod: Leste en test om hastighet sammenlignet med x-drive. Finner den ikke igjen nå, men mener at iPod-en var fryktelig treg sammenlignet med x-drive. Se om du finner en slik test.

Lykketil!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...