V. Haugen Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Millennium Falcon blir en av hovedattraksjonene.Slik blir Disneys nye «Star Wars Land» Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 https://www.youtube.com/watch?v=ho16PDZGzDM Anbefaler alle å s mr Plinketts review av de første tre Star Wars Filmene, det er utrolig bra greier. Bare se bort ifra den feite/trøtte stemmen du blir vant til den og det er veldig bra humor i reviewene. uansett så er det beste in Depth Movie review av de første tre filmene jeg har sett. Du vil få et helt nytt perspektiv og sette enda mer pris på original trilogien. Btw det er veldig lite fokus på jarjar. Den tar opp de større feilene som Jarjar the retarded rabbit får oss til å overse. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 . Dette var vel ikke veldig relevant til tråden/artikkelen? Ellers gleder jeg meg. Om jeg noen gang får råd til å dra over dit og kjøre parkene igjen med full familie osv. Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 (endret) . Dette var vel ikke veldig relevant til tråden/artikkelen? Ellers gleder jeg meg. Om jeg noen gang får råd til å dra over dit og kjøre parkene igjen med full familie osv. Det var Star Wars i Disney Parkene for 20 år siden også, men ikke i nærheten denne skalaen. Relevant, er jo Star Wars... Endret 17. august 2015 av Gunman1986 Lenke til kommentar
G Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 (endret) Star Wars relevant er jo Jo, Star Wars relevant er. Relevant Star Wars jo er. Endret 17. august 2015 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg