Gå til innhold

Det var engang

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

...og de er ikke veldig god på vedlikehold...;) Fint bilde, godt komponert synes jeg. :D

Nei her er bygning og brygge tydeligvis blitt erstattet med noe mer moderne, men et annet sted enn dette. Husker ikke helt, men mener at dette er fra Leikanger på Stadlandet. Minner vekker det, og fotogent er det også.

Skj

Lenke til kommentar

Tenk å få disponere et slikt sted. Hvile for en opprørt sjel. Godt å se på . Endog manglende vedlikehold passerer glatt. mvh Ibn

Takk for kommentaren. Merkelig, men det vekker oppsikt og på en måte og severdig i all sin elendighet.

Dette er nok et bilde som ikke nødvendigvis blir kommentert så mye. Jeg mener allikevel det er viktig å vise denne siden av norsk natur, historie er det jo.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott komposisjon med masse fine detaljer og en fin og naturlig fargepalett.

Her har vel forfallet komet for langt , men det å kunne ha et slikt sted er likevel en drøm for mange av oss .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Flott komposisjon med masse fine detaljer og en fin og naturlig fargepalett.

Her har vel forfallet komet for langt , men det å kunne ha et slikt sted er likevel en drøm for mange av oss .

Mvh

Alec

Som du skriver så tror jeg forfallet har kommet forlangt her, dessverre, men takk for din kommentar !

Skj

Lenke til kommentar

Ja, gamle bygninger er fotomat.

har jo sjøl en serie med gamle bondegårder bl.a. fra Solør.

Roar

Ja, kan være greit å ta med slike også en gang i blant, både for fotografiets del og for å vise forfallet. Du får komme med noen av dine også en gang i blant.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...