Gå til innhold

Nytt batteri iPhone5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøper alltid batteri på nordicimport. Der har de både originale og uoriginale. får alltid varene dagen etter rett i postkassen.

Eneste ulempe er at de kun har PayPal. Ellers må du overføre til bankkonto, og vente til det er inne.

http://www.nordicimport.com/index.php?main_page=product_info&cPath=493_426_574_648&products_id=4238

179 kr for nytt batteri, er jo greit det :)

Lenke til kommentar

Mulig batteriene de selger er av god kvalitet, men originalt Apple batteri er det absolutt ikke.

Hadde de bare hatt én type, kan jeg forstå utsagnet ditt, men når de åpent selger uoriginale batterier litt billigere enn de originale...?

Jeg har prøvd begge, og merker ingen forskjell. Topp levetid  :)

Lenke til kommentar

Mulig batteriene de selger er av god kvalitet, men originalt Apple batteri er det absolutt ikke.

Hadde de bare hatt én type, kan jeg forstå utsagnet ditt, men når de åpent selger uoriginale batterier litt billigere enn de originale...?

Det finnes masse batterier å få kjøpt som påstås å være originale. Men det er de ikke.

Lenke til kommentar

Det finnes masse batterier å få kjøpt som påstås å være originale. Men det er de ikke.

Originale er de nok neppe, men mulig de fungerer noenlunde lik originalt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...