Torstein Norum Bugge Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Vil bygge fullskalaversjon av Minas Tirith fra Ringenes Herre.Tidenes sprøeste prosjekt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 hadde vært dritkult om det ble en realitet! Lenke til kommentar
CafSneak Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Jeg er ikke verdens største fan av Ringenes Herre, men elsker det visuelle i filmene og om de skulle klare å bygge opp denne byen er det ikke tvil om at jeg skal dra dit hvertfall! Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 (endret) Jeg er ikke verdens største fan av Ringenes Herre, men elsker det visuelle i filmene og om de skulle klare å bygge opp denne byen er det ikke tvil om at jeg skal dra dit hvertfall! Vanskelig å la være, om de bygde den Hva finnes i virkeligheten, da? Inntil noen legger 23,7mrd på bordet, så har man jo noen andre uplane steder man kan ta en titt på, kanskje noe sånn som dette: Eller dette? Endret 17. august 2015 av tommyb Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Koster bare halvparten av hva Norge bruker på diktatorhjelpen hvert år. Dropp diktatorhjelpen som jo er skadelig for landene den rammer og bygg heller dette prosjektet i Norge. Lenke til kommentar
G Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Vi har ihvertfall fjellmassivene som skal til for å gi prosjektet en vellykket fjellheim-bakgrunn. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Koster bare halvparten av hva Norge bruker på diktatorhjelpen hvert år. Dropp diktatorhjelpen som jo er skadelig for landene den rammer og bygg heller dette prosjektet i Norge. Lekker det fra VG sitt kommentarfelt? 2 Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Dette er vell for å putte idéen i hodet til en eller annen milliardær, som kan realisere dette Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Hvordan går det egentlig med Deathstar prosjektet? Regner med vi er i nærheten av de nødvendige trillionene snart? :-) By the way: Hva skjer med pengene som samles inn ved slike finansieringer om det ikke blir noe av prosjektet? Blir de tilbakebetalt, eller driver initiatoren av prosjektet bare å fylle sin egen lommebok imens. I beste fall er det jo noen som stikker av med brukbare rentesummer i perioden det pågår. Lenke til kommentar
Eponyx Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Pengene som samles in ved slike finansieringer trekkes ikke før etter at kampanjsen er ferdig og har fått inn den nødvendige summen. Får de ikke inn nok penger så trekkes det ikke noe fra kontoen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg