Roar Kneppen Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Svartglente eter slange Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 V1 ble best synes jeg. Ja det er nok lett å få skjelven når man kommer innpå dyr på denne måten, det hadde jeg fått i hvert fall. fuglen hadde nok fløyet lenge før jeg kom i posisjon til å trekke av.. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Flott bilder, begge to. Du må jo ha vært forholdsvis nær tross brennvidde på 300 mm. Renovasjonsfulg som rydder opp. Synes bildet er skarpt nok jeg. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. august 2015 Forfatter Del Skrevet 17. august 2015 Flott bilder, begge to. Du må jo ha vært forholdsvis nær tross brennvidde på 300 mm. Renovasjonsfulg som rydder opp. Synes bildet er skarpt nok jeg. Vennlig hilsen Ragnar Du kan godt kalle det opprydding, men denne har den nok stupt ned og tatt selv da de ofte går etter slanger og kyllinger fra sin utsiktsplass høyt høyt der oppe. Roar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Her er det 2 fantastiske bilder hvor husverten din glufser i seg av herligheten. Akkurat i rette øyeblikk har du fyrt av og du har også fått en god skarphet i bildene. Alt stemmer her Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 flott bilde, ja den skjelven kjenner jeg godt til. hahaha jeg får skjelven til og med når det er en liten spurv jeg skal fange med linsa jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 To flotte bilder av denne vakre jegeren og dens bytte , jeg går for v1. Det ble veldig bra selv om "dyreskjelven" kanskje påvirket deg. Hadde selv to hjort utenfor huset i sekstiden om morgenen , men da kom det en bil og skremte dem bort før jeg rakk å ta bilder. Mvh Alec Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Skummel fugl. Gladjeg ikke vandrer syk langsveien der. V2. Mvh ibn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg