Stampy Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 (endret) Hei, Er det noen som har prøvd dette spillet? Og kan si noen ord om det. Jeg skal kjøpe meg dette spillet. Jeg hadde bare ikke fått med meg release datoen. Om det er flere der ute som liker golf spill og har skaffet seg dette spillet, så kan vi jo dele meningene og skryte litt av egne prestasjoner i denne tråden Edit: Skrev feil dato for release. Det kom ut for 1 mnd siden. Endret 17. august 2015 av Stampy Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Vurderte en stund å kjøpe det, men ser det har fått stort sett middels til bra kritikk hele veien. Noen få liker det, men de fleste synes det er et middelmådig spill. La heller ikke navnet lure deg. Dette er bare Tiger Woods PGA Tour, med fokus på en ny person og mindre å gjøre. Om jeg føler for å golfe litt igjen, tar jeg heller et av de forrige TW-spillene i stedet. De er nok langt billigere og minst like bra. http://www.gamefaqs.com/ps4/805515-rory-mcilroy-pga-tour/critic Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 18. august 2015 Forfatter Del Skrevet 18. august 2015 Vurderte en stund å kjøpe det, men ser det har fått stort sett middels til bra kritikk hele veien. Noen få liker det, men de fleste synes det er et middelmådig spill. La heller ikke navnet lure deg. Dette er bare Tiger Woods PGA Tour, med fokus på en ny person og mindre å gjøre. Om jeg føler for å golfe litt igjen, tar jeg heller et av de forrige TW-spillene i stedet. De er nok langt billigere og minst like bra. http://www.gamefaqs.com/ps4/805515-rory-mcilroy-pga-tour/critic Jeg regner med at det er helt likt som de tidligere TW-spillene. Har stor kost meg med de spillene. Men dette er til PS4. Har pakket bort PS3 der jeg hadde TW 10 (som holdt i mange år) Helt ærlig så synes Rory Mcilroy er god nok til å få navnet sitt på et spill. Men liker EA sine golf spill. Så lenge man kan lage sin egen person så kunne det like gjerne stått Kevin Na på coveret. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Et av de dårligste golfspillene noensinne. Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Et av de dårligste golfspillene noensinne. Hvorfor er det så dårlig? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 ble det kjøpt tilslutt? noen her som har det? Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 9. november 2015 Forfatter Del Skrevet 9. november 2015 ble det kjøpt tilslutt? noen her som har det? Jeg kjøpte det, å jeg synes det er fantastisk. Har du også kjøpt det, eller vurderer du det? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 ble det kjøpt tilslutt? noen her som har det? Jeg kjøpte det, å jeg synes det er fantastisk. Har du også kjøpt det, eller vurderer du det? Godt å høre, tenkte å kjøpe det siden skal kjøpe PS4 neste uke. Men lest mye negativt om det, men kjører på uansett. Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 9. november 2015 Forfatter Del Skrevet 9. november 2015 Det jeg synes var negativt er at man ikke tjener penger for å kjøpe bedre utstyr. Alt er level bassert. Spillet kan være litt for lett, men disse hjelpe funksjonene går det ann å skru av. Pluss at man kan gjøre det vanskeligere for seg selv med å ikke zoome inn hvor ballen lander. Man kan jo ikke gjøre det på golfbanen irl. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Det er jo greit er jo et spill, går ikke ann å skru ballen i lutfa irl heller. men alltid morro å gjøre det på spill Får man bedre utstyr automatisk da når man level opp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå