Fotoskrulla Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Romsdalstrappa Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Nydelig Helene! V1 likte jeg best! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Blir jo "svimmel", av slikt! Velger meg V1. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. august 2015 Forfatter Del Skrevet 17. august 2015 Nydelig Helene! V1 likte jeg best! Hilsen Tove Blir jo "svimmel", av slikt! Velger meg V1. Hei på dere! Ja, det er nok mest høydesug i nr.1. Herlig utsikt er det i hvertfall! Tusen takk for hyggelige kommentarer! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Ikke for mine juklabein dette - og dårlig rullestolføre også så da er det greit å være bildebetrakter uten å få stive og støle bein dagen derpå. Velger meg V2 grunnet utsnitt og komposisjon. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. august 2015 Forfatter Del Skrevet 17. august 2015 Ikke for mine juklabein dette - og dårlig rullestolføre også så da er det greit å være bildebetrakter uten å få stive og støle bein dagen derpå. Velger meg V2 grunnet utsnitt og komposisjon. Roar Hei Roar! Ikke turen for folk med dårlige bein dette nei, men en behøver ikke være topptrent heller. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. august 2015 Forfatter Del Skrevet 17. august 2015 Ikke for mine juklabein dette - og dårlig rullestolføre også så da er det greit å være bildebetrakter uten å få stive og støle bein dagen derpå. Velger meg V2 grunnet utsnitt og komposisjon. Roar Hei Roar! Ikke turen for folk med dårlige bein dette nei, men en behøver ikke være topptrent heller. Du kan forresten komme deg et lite stykke på veg med rullestol, for det er laget en fin metallrampe-sti for slikt formål opp til ca 100 meters høyde. Et lite utkikkspunkt der også. Men du er vel ikke så ofte på disse kanter, så det er vel ikke så aktuelt kanskje. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Fornemmer stølheten i beina, uten å ha gått der ! Fin følgetekst. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Rene hjertemedisinen, slik en trapp. Skulle gjerne hatt en slik her i lavlandet, men man kan kompensere med gjentakelser for å få tilsvarende treningseffekt. Men det visuelle kikket blir man uten. Godt fortalt om naturen du hører hjemme i. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. august 2015 Forfatter Del Skrevet 17. august 2015 Fornemmer stølheten i beina, uten å ha gått der ! Fin følgetekst. Vennlig hilsen Ragnar Du får ta deg en tur så du virkelig får kjent det Ragnar! En må i alle fall gå opp til Rampestreken, utkikksplattformen. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. august 2015 Forfatter Del Skrevet 17. august 2015 Rene hjertemedisinen, slik en trapp. Skulle gjerne hatt en slik her i lavlandet, men man kan kompensere med gjentakelser for å få tilsvarende treningseffekt. Men det visuelle kikket blir man uten. Godt fortalt om naturen du hører hjemme i. Dette er medisin både for kropp og sjel det Trond Olav. Vi toppet det hele med et iskaldt bad i elva når vi kom ned igjen Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Dette virket svært overbevisende. Skal merke meg stedet hvis jeg er på de kanter. Kan ane høyde/dybde her : ) mvh Ibn 1 Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 liker v1 best for da får vi med en flott utsikt som en ekstra bonus. Men om sånne bratte trapper er noe for ivrige og fort litt svimete fotografer er vel tvilsomt Men du hadde vel sikring på 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. august 2015 Forfatter Del Skrevet 17. august 2015 Dette virket svært overbevisende. Skal merke meg stedet hvis jeg er på de kanter. Kan ane høyde/dybde her : ) mvh Ibn Hei Ingvald! Hvis du kommer på disse trakter, så er jeg et oppkomme av tips til turer på alle plan, det er bare å spørre! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. august 2015 Forfatter Del Skrevet 17. august 2015 liker v1 best for da får vi med en flott utsikt som en ekstra bonus. Men om sånne bratte trapper er noe for ivrige og fort litt svimete fotografer er vel tvilsomt Men du hadde vel sikring på Hehe! Du sier noe, det kan jo faktisk være fatalt å ramle utfor, men jeg lever farlig og går uten sikring Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Tøffe, flotte bilder alle tre 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. august 2015 Forfatter Del Skrevet 17. august 2015 Tøffe, flotte bilder alle tre Tusen takk Torhild! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Nydelige bilder , v1 med den spektakulære utsikten blir min favoritt . De to andre to viser godt den bratte veien opp til topps . All ære til sherpaene , dette er ordentlig håndtverk . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. august 2015 Forfatter Del Skrevet 18. august 2015 Nydelige bilder , v1 med den spektakulære utsikten blir min favoritt . De to andre to viser godt den bratte veien opp til topps . All ære til sherpaene , dette er ordentlig håndtverk . Mvh Alec Tusen takk Alec! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg