Gå til innhold

Romsdalstrappa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for mine juklabein dette - og dårlig rullestolføre også så da er det greit å være bildebetrakter uten å få stive og støle bein dagen derpå.

Velger meg V2 grunnet utsnitt og komposisjon.

Roar

Hei Roar! Ikke turen for folk med dårlige bein dette nei, men en behøver ikke være topptrent heller. :)

Lenke til kommentar

Ikke for mine juklabein dette - og dårlig rullestolføre også så da er det greit å være bildebetrakter uten å få stive og støle bein dagen derpå.

Velger meg V2 grunnet utsnitt og komposisjon.

Roar

Hei Roar! Ikke turen for folk med dårlige bein dette nei, men en behøver ikke være topptrent heller. :)

Du kan forresten komme deg et lite stykke på veg med rullestol, for det er laget en fin metallrampe-sti for slikt formål opp til ca 100 meters høyde. :) Et lite utkikkspunkt der også. Men du er vel ikke så ofte på disse kanter, så det er vel ikke så aktuelt kanskje.

Lenke til kommentar

Rene hjertemedisinen, slik en trapp. Skulle gjerne hatt en slik her i lavlandet, men man kan kompensere med gjentakelser for å få tilsvarende treningseffekt.

Men det visuelle kikket blir man uten.

Godt fortalt om naturen du hører hjemme i.

Dette er medisin både for kropp og sjel det Trond Olav. :) Vi toppet det hele med et iskaldt bad i elva når vi kom ned igjen :w00t:

Lenke til kommentar

liker v1 best for da får vi med en flott utsikt som en ekstra bonus.

Men om sånne bratte trapper er noe for ivrige og fort litt svimete fotografer er vel tvilsomt :)

Men du hadde vel sikring på :p

Hehe! Du sier noe, det kan jo faktisk være fatalt å ramle utfor, men jeg lever farlig og går uten sikring :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Nydelige bilder , v1 med den spektakulære utsikten blir min favoritt . De to andre to viser godt den bratte veien opp til topps . All ære til sherpaene , dette er ordentlig håndtverk .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...