LordErr Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg har laget en liten samling av avatarer til alinux.no Egil.B: Du får bestemme om hva som kan brukes av hvem. Supporter og geek er vel mest ment som bruker avatarer. Hvis du ikke ønsker de så kan de fjernes. Si i fra om du vil ha noen med annen tittel. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 les retningslinjenes punkt om avatarer. jeg tenker spesielt på det om maksimal filstørrelse. Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 (endret) hmm.. *sjekke* Sjekket. Avatarene er ca dobbelt så store som lovlig størrelse så png formatet er utelukket. Dette hinder også uautorisert bruk nå. (ikke helt beregnet det, men en positiv fordel.) Egil.B: De kan konverteres til gif om de skal brukes. da vil de ta ca. 6kb Endret 11. november 2003 av Lord Error Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 hmm.. *sjekke* Sjekket. Avatarene er ca dobbelt så store som lovlig størrelse så png formatet er utelukket. Dette hinder også uautorisert bruk nå. (ikke helt beregnet det, men en positiv fordel.) Egil.B: De kan konverteres til gif om de skal brukes. da vil de ta ca. 6kb øhh... Det er bare å konvertere bedre til png. Min avatar er png men tar 5kb... Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg har laget en liten samling av avatarer til alinux.no *bilder* Egil.B: Du får bestemme om hva som kan brukes av hvem. Supporter og geek er vel mest ment som bruker avatarer. Hvis du ikke ønsker de så kan de fjernes. Si i fra om du vil ha noen med annen tittel. Meeeeeen.. Du, IE takler ikke transparencyen til 24 biters PNG, ja, jeg vet, IE suger. Men det er et par som bruker denne ****** browseren Nei, jeg skjønner det ikke.... Kjør 8biters PNG med 128 farger indeksert og med trans krysset av. Da skal du få dem under 6kb + at trans skal funke i IE... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Tanken rundt avatarene er ganske geniale hvertfall *skrøyte* Lenke til kommentar
sim Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hmm, /me venter fortsatt på den med rosa skjørt Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 planer om å bytte til alinux drift Ueland ? : Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Litt vanskelig det når jeg er en hw.no kar Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 (endret) Meeeeeen.. Du, IE takler ikke transparencyen til 24 biters PNG, ja, jeg vet, IE suger. Men det er et par som bruker denne ****** browseren Nei, jeg skjønner det ikke.... Kjør 8biters PNG med 128 farger indeksert og med trans krysset av. Da skal du få dem under 6kb + at trans skal funke i IE... mhm.. men nå har jeg konvertet de til gif allerede. Edit: Fjernet url! Egil.B, se PM. Endret 11. november 2003 av Lord Error Lenke til kommentar
sete Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Fine avatarer lord error Det er bra at noen virkelig gjør noe med alinux.no, det har vært mye prat hittil. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Kan ikke reglene for avatarstørrelse tøyes litt da? *Ser på Ueland* Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 How does he do it? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 gspr, det har allerede yummy svart på i tilbakemeldiger-forumet Lenke til kommentar
gspr Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 gspr, det har allerede yummy svart på i tilbakemeldiger-forumet Beklager - følger ikke alltid helt med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå