Gå til innhold

Ehh, tilbakemeldinger ønskes ang. AMD PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bytt ut Volcano 12 kjøleren med en Thermalright SLK 947U fra microplex, denne kjøler VELDIG bra selv med en stillegående vifte, du får også 92mm til denne kjøleren! Husk også kjølepasta, beste er AS5.

Jeg har shin esu pasta og SLK 947U og når jeg ikke hadde på CPU vifta så reboota PC'n på 65'c(noe jeg har satt den til) etter ca 45min uten CPU vifte på, bare kabinettvifter på lav hastighet! Og dette var på [email protected] 1.8vc.

Lenke til kommentar
Hva med å velge et Sapphire Radeon 9600PRO 128Mb, powercolor er ofte bare "light" versjoner av andre kort.

9600Pro? Dette er jo mye tregere. Powercolor er ikke noe "light" kort, men du får også en 9800Se versjon som du kanskje tenker på? Ikke vet jeg. Men noen powercolor kort har jo t.o.m. 2,8ns samsung ram. Det har vel ikke vært stort mye mer problemer med de enn andre kort untatt kjøleløsninga, men har du noe bra kjøling i kabinettet også er jo problemet ute av verden(med mindre gpu vifta ikke stopper :p:). Eller du kan bytte kjøler på kortet.

Synes oppsettet til du som skal bestille virker topp :)!

Lenke til kommentar

Personlig har jeg heller ikke hatt veldig gode erfaringer med Hansol skjermer, men jeg vet jo ikke hvordan denne er. Jeg har gode erfaringer med LG Flatron skjermer.. Det eneste negative må være at de er litt dårlige med geometrien, men dette fikser du på 30 min + - så er skjermen veldig behagelig. Du får de på komplett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...