sannath Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Hei. Jeg har en venninne som reiser ett år til USA nå. Beholder hun sitt norske nr selv om hun bytter til et amerikansk abonnement? Vil jeg evnt. bli koblet videre til henne om jeg ringer hennes norske nr selv om hun benytter et annet abonnement? Gjelder det samme med sms? Litt mange spørsmål, men er ikke veldig erfaren på dette området. Takker for svar. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Hun vil få et nytt amerikansk nr hvis hun oppretter et amerikansk abonnement. Hun kan viderekoble fra sitt norske nr til det amerikanske, men anbefales ikke da det vil bli dyrt fordi hun vil da måtte betale det det koster å ringe fra Norge til USA for alle som ringer henne. SMS må uansett sendes til det nye nummeret. Lenke til kommentar
sannath Skrevet 16. august 2015 Forfatter Del Skrevet 16. august 2015 Men når jeg prøver å ringe det norske nr hennes nå, så går det gjennom. Altså det ringer som vanlig. Kan dette være fordi hun ennå ikke har byttet abonnement? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Alternativt har hun to telefoner, den hun hadde med fra Norge med norsk sim+++ og i tillegg så har hun kjøpt seg en amerikansk telefon med amerikansk abonnement Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå