AnonymDiskusjon Skrevet 18. august 2015 Forfatter Del Skrevet 18. august 2015 Hu er ganske GF material og vi har jævlig god kjemi så why not. Er interessert i å bli mer kjent hvertfall. Man vet aldri-mentaliteten har jeg nok mest.Du sa nettopp jeg ikke burde ta det opp though. Tror ikke jeg skal gjøre noe klart for henne i fadderuka sånn sett. Har ikke låst meg med bare henne altså, men ja. Anonymous poster hash: 02f11...a02 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Jeg mente du ikke burde ta opp det du har hørt av rykter og ting om ekser og folk hun sover hos og alt det dramaet der. Er du interessert i å se om det kan bli noe litt mer seriøst mellom dere så skal du selvsagt signalisere det klart og tydelig. For øvrig en god idé å ikke gjøre noe drastisk i fadderuka som uansett er fylt av fyll, endorfiner og nye bekjentskaper. Fortsett å ha det moro og så gjør opp en status når ting roer seg litt. 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 (endret) TS her igjen. Snakke om kyssegreiene og det kanskje mente jeg. Ikke det med hun ble henta på nach, det vet hun jo ikke at jeg vet. Yes, helt enig i alt du sa og det er det som er planen min i kveld også. Jeg har ikke tenkt å ta opp noe av eget initiativ. Nettopp, nettopp. Noe nytt kyssforsøk gidder jeg ikke enda though haha, ble denied første såå, den sitter litt inne føler jeg. Men skal fortsette å danse med hun, holde rundt hun litt og hele den greia der. No change der. Anonymous poster hash: 02f11...a02 ikke snakk om kyssegreiene.... det er helt avklart allerede, å gå inn for et kyss er det mest ærlige du kan gjøre, hun avslo... greit, fair, fortsett.... ikke kom etter ei uke og spør masse spørsmål om det som om at du har gått og tenkt masse på det og er usikker.... veldig mange er ukomfortable med å kysse på utesteder mens halve verden ser på... og masse kjentfolk.... så ikke tenk mere på det og ikke grav og spør om det, det er usexy. hvis du skal ta det opp må du spøke om det, som i at du drar en spøk på din egen bekostning... det kan slå positivt ut.... da får du sannsynligvis en kommentar tilbake som viser hennes ståsted. "tror ikke jeg skal drikke så mye i kveld så jeg slipper nok en awkward "dritings prøver å kysse deg på dansegulvet" seanse!" f.eks..... med et smil om munnen..... helst noe litt bedre enn den der til og med men altså, spøk om det... ikke ta det opp seriøst... det var et kysseforsøk i fylla... ikke noe å vise usikkerhet rundt. Endret 19. august 2015 av Henrik2k 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Okay peeps, REAL turn of events her nå...Hun sov hos meg i natt. Hun spurte meg etter vors i går mens andre hørte på om hun kunne sove hos meg, jeg sa ja. No big deal.Vi snakket mye sammen igjen og har det alltid koselig. Men jeg fikk vite en mørk hemmelighet. Han eksen ble det offisielt slutt med for 3 dager siden (4 dager i dag) og han hadde tydeligvis vært voldelig mot henne. Han hadde blant annet slått henne med knyttet neve i ansiktet og revet henne i håret da han fikk vite den ene dagen hvor hun skulle sove på sovesofaen til fadderen vår som er en sykt real og kul kar med dame i tillegg.Jeg fikk litt sjokk når hun sa det. Hun fortalte det har skjedd før, og at folk hadde pleid å spørre hvorfor hun hadde blåmerke osv og hun skylte på håndballspillingen da hun var aktiv der før.Mye forferdelige dudes der ute. Så hun løy, men samtidig ikke kan vi vel si da.Det var ihvertfall helt over nå mente hun. Etter dette gikk vi på Karl Johan og snakka og tulla, kjøpte nattmat, løpte til bussen vi ikke rakk, taxi til meg og alt var bare kos. Vi sov sammen i min seng og ble en del kos i form av holding rundt, stryking osv. Ikke kyss eller tafsing. Hadde veldig lyst, men var utrolig trøtt og jeg tenkte jeg skulle være cool og vise at jeg ikke bare var opptatt av 1 ting i og med hun virker såpass ordentlig.En hyggelig morgen ble det også før vi tok turen sammen til skolen. Hun tok en dusj hos meg og hadde jo ikke med sminke eller noe, jeg ble litt paff over hvor pen hun faktisk er. Også uten sminke. Men er litt forsiktig med komplimentene også. Litt, men ikke for mye tenker jeg. Hun er noe å spare på virker det som Leit når så søte og snille jenter blir offer for sånne tullinger som han eksen viser til å være. Kysseforsøket på dansegulvet har vi ikke snakka om. Anonymous poster hash: 02f11...a02 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Vær forberedt på drama med han eksen hennes hvis det ho sier stemmer. Det høres jo ut som om ho er verdt det da, så tvi tvi! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Jeg er ikke særlig redd for han som fyr haha, men ja. Drama i form av at ting kan gå litt fram og tilbake. Men får håpe hun nå skjønte at han er en dårlig fyr en gang for alle. Er jo litt Stockholm-syndrom det greiene der.Bra det er over og enda bedre at jeg og hun har en såpass kul tone sammen Anonymous poster hash: 02f11...a02 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Kan jo også nevne at han fadderen hun vanligvis sov hos ikke kunne ha folk på sofaen i går fordi han hadde dama på besøk og ville ikke ha andre i nærheten. Såå kan tenkes at det var derfor hun spurte meg, men nå har hun jo opplevd å sove her så muligheten er nok større for at hun heller vil sove hos meg igjen i morgen for eks. Da er det kok igjen.Hviledag i dag Anonymous poster hash: 02f11...a02 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Jeg liker måten du har gjort ting på her, jeg, faktisk (jamført med en del andre her), det må være lov å lufte tankene sine her uten at man får beskjed om at man gjennomtenker alt hele tiden. Alle som har opplevd lignende situasjoner vet hvor intenst det er oppi hodet. Tror det var fornuftig at du ikke gjorde noe da hun sov over, det kan bare være positivt for ditt vedkommende. Dersom kjemien "stemmer" og sjansen inntreffer så synes jeg godt du kan gå for kysset igjen. Dere har nå "brutt flere barrierer" og hun har ikke nå lenger kjæreste (hvilket hun hadde sist gang du prøvde), hun slår meg ikke akkurat som en jente som tar det første steget der. Å vente på at hun evt. skal ta et steg kan "ødelegge" ved at hun aldri får ut fingern og dersom det går for lang tid så blir det bare rart. Nå er dere begge i prinsippet frie og franke, får du ikke kysset nå så liker hun deg rett og slett ikke godt nok på den måten. Sånn er det bare - can't win them all. Jeg heier på deg - og har trua! 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. august 2015 Forfatter Del Skrevet 20. august 2015 TS igjen.Så bra du syns det. Hyggelig det. Den stemmer uten tvil. Veldig hyggelig og koselig. Tenkte ta det steget snart ja. Kanskje ikke på vors eller byen i kveld med andre på faddergruppa tilstede, men kanskje om vi er alene og om hun kanskje sover hos meg i natt. Håper jo selvfølgelig på at det skal skje. At hun heller vil sove hos meg enn på sovesofaen til han ene fadderen. Teit hun ikke bor i Oslo enda.Snart er det avgårde på vors så dette blir moro Fin gjeng har vi blitt. Anonymous poster hash: 02f11...a02 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. august 2015 Forfatter Del Skrevet 22. august 2015 TS her.Oppdatering: Så. First of all: wow.I går var siste kveld i fadderuken og det var utrolig moro, vors med flotte folk i parken før vi dro på konsert. Kvelden fikk så en noe brå vending. Hun jeg er interessert i forsvant, jeg så hun på slep etter en kar.Jeg tenkte ikke så mye på det da jeg ikke er en fyr som verken maser, går veldig hardt ut eller er spesielt sjalu. Så så tenkte jeg. Hun er ei pen jente så ikke rart flere vil prøve seg. Jeg tar sjansen min senere i kveld.Det som ble kleint var da konserten var over og gruppa dro videre til et annet utested. Her ble han fyren plutselig med. Det var et øyeblikk når vi stod i køen der som var utrolig klein. Jeg holdt rundt henne, og det gjorde han også. Han var tydeligvis en venn av en kompis av henne som var keen da åpenbart. Jeg fikk for meg at jeg måtte si til han fyren hvor skapet skulle stå så jeg sa til han at jeg så henne først og at "I don't wanna be that guy, men" og han tok det veldig greit. Så snakka vi om løst og fast og han dro etterhvert.Hun lurte på hva jeg hadde sagt til han og jeg tulla det vel mest bort. Hun var veldig av og på i går og når jeg spurte om hun ville sove hos meg sa hun kanskje og at hun ikke ville gi feil inntrykk. Vet ikke om hun mener i forhold til gruppa eller til meg eller hva. Men ja.Senere dro vi på nach hos en i gruppa og da var vi svært få igjen. Da skulle hun plutselig sove på sofaen til han som hadde nachet for og så ta taxi hjem, det endret seg da hun spurte om å få låne lader hos meg før taxien hennes kom. Det var greit syns jeg. Gadd ikke mase noe på dette tidspunktet.Vel, for å si det sånn. Det ble aldri noen taxi og hun sov hos meg. Vi har vært med hverandre til rundt halv 6 nå i ettermiddag Lå i sengen til halv 5. Vi snakka lenge og tulla og har det moro sammen. I natt ble det mye stryking og kosing samt også råklining og tafsing, men ikke mer. Jeg er fornøyd selv hvertfall.MEN. Han karen har vært veldig innpåsliten i dag og sendt hun diverse meldinger på facebook. God morgen melding med hjerte i øynene-emoji og diverse fjas.. Veldig kleint. Hun er nylig singel så vet ikke helt om hun liker det litt eller ikke. Jeg prøvde liksom si at han kanskje var litt rar, men at for all del han måtte jo få lov å si det han ville. I går hadde de to visst dratt til en fontene på hans regning, han hadde bestilt drinker til henne og også betalt inngang på ene utestedet. Han hadde også "planlagt" dagen i dag med "du kan sove hos meg på eget rom og vi kan spise sushi og se en film" elns. VELDIG på med andre ord. Helt motsatt av åssen jeg er. Hun har vært veldig på i dag at "du hater han du" og sånn mens hun smiler. Noe jeg selvfølgelig ikke gjør, men syns jo sånn oppførsel bare er klein og too much. Greit å spandere litt, men come on. Jeg spurte hun om hun ville spise pizza like utenfor her nå i ettermiddag, da var hun litt sånn "tror jeg må komme meg hjem", men så ville hun litt. Tror hun er sånn som nå liker å høre at jeg vil hun skal være her. Men det er ikke veldig meg og mase og kjøre på. Er mer han som ting bare kommer til.Så ja. Alt i alt en utrolig hyggelig dag Men er jo litt skeptisk på om denne karen kanskje ikke gir seg og vil fortsette og fortsette med å sende ting til hun. Er jo ikke så kult når jeg og hun har en såpass god kontakt. Hun sa jo at han der gir seg ikke, men tror kanskje hun liker oppmerksomheten også.I tillegg spurte hun meg om jeg ville jobbe på gruppe med henne på en eksamen vi har i hele høst. Der er jeg også noe usikker da jeg jo ikke vet hva som vil skje med oss... Hmm. Det kan gi oss en dypere kontakt og mye gøy og også skolejobbing sammen. Win win. Men kan også føre meg inn i feil farvann. Anonymous poster hash: 02f11...a02 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 (...)Jeg tenkte ikke så mye på det da jeg ikke er en fyr som verken maser, går veldig hardt ut eller er spesielt sjalu. (...) Anonymous poster hash: 02f11...a02 Ikke sjalu *kremt* høres ikke slik ut nei Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. august 2015 Forfatter Del Skrevet 22. august 2015 TS her. Ikke sjalu, men litt sånn *må vise hvem som var her først*-tankegang. Gidder ikke krongle for mye. Anonymous poster hash: 02f11...a02 1 Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Du liker henne mer enn hun liker deg, hittil ihvertfall, det at andre flørter med henne og hun liker/ikke liker det, det må du nesten la gå, du får heller vinne henne over ved å være ålreit bare, hun vingler mellom deg og "kanskje andre" Er hva jeg tyder ut av dette. Mulig jeg er på vidda her. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. august 2015 Forfatter Del Skrevet 22. august 2015 Ardenus: TS her. Fristende er jo å kanskje bare spørre hva hun tenker. Men har kjent henne i 1,5 uke med mye kontakt så kan bli litt forced.Det med å jobbe på gruppe med hun i høst til desember kan jo forsåvidt være en veldig bra ting. Anonymous poster hash: 02f11...a02 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Hun er nylig singel, og har nå to beilere. Når hun åpent flørter med han andre og "vingler" ovenfor deg så er det fordi hun vil se hvor keen du egentlig er på henne. Nå er ikke tiden for "hvis du vil så er det kult det ass, men ikke stress, vil du ikke så vil du ikke" - da signaliserer du at du ikke egentlig bryr deg om hun ender opp hos deg eller ham. Jeg snakker ikke om å kontrollere henne eller nekte henne å prate med ham eller noe slikt, men gjør det klart at du vil ha henne og at hun må bestemme seg for deg eller ham. Lener du deg tilbake her, forsvinner hun over til han andre med mindre du har griseflaks og hun egentlig allerede har bestemt seg for deg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. august 2015 Forfatter Del Skrevet 22. august 2015 TS her.henrik: Så det du mener er å gire opp litt nå? Snappe hun mer, skrive til hun mer, både på om kødd og alvor og bare ja, gi hun attention? Jeg tenkte nemlig chille helt nå, men du sier kanskje noe lurt der egentlig.Vet ikke om hun er noe keen på han fyren altså, men hun var jo ikke direkte avvisende. Uansett kan det være lurt å skrive mer nå og flørte og vise hun at du er keen på å overnatte igjen, og ikke minst: Råkline i senga igjen. Anonymous poster hash: 02f11...a02 Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Eller så kan du si det rett ut, at du liker henne godt og er seriøs ang forhold. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. august 2015 Forfatter Del Skrevet 22. august 2015 TS igjen.Si det rett ut nå etter 1,5 uke er litt too much. Vil jo henge mer og gjøre flere ting og se hvordan ting kan bli. Nå er jo fadderuka over så nå er det opp til oss og sosialisere på egenhånd. Anonymous poster hash: 02f11...a02 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Igjen: det kommer litt an på hva du selv vil. Hvis du chiller og "ser hvordan ting kan bli" så blir ting slik at du blir vennen hennes og du ender opp med å hjelpe henne å flytte inn hos typen sin. Fordi forskjellen på en venn og en fyr som vil noe mer er at sistnevnte ikke driter i om hun flørter med andre, og faktisk bryr seg om hun vil finne på ting sammen med ham eller ikke. Det er ikke slik at hvis du bare er "snill og kul" så vil hun før eller siden belønne deg med sex og/eller forhold. Signalisér klart og tydelig hva det er du vil; og krev at hun tar stilling til det innen rimelig tid. Hvis du oppfører deg som en venn, så er det venn du blir. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. august 2015 Forfatter Del Skrevet 22. august 2015 Jeg skjønner hva du mener, men igjen. Nå har jeg vært en chill fyr til nå som samtidig har vist interesse. Dvs det er rart å plutselig endre væremåte nå. You see? Kanskje hun liker at jeg er laidback og ikke som han fra i går. Men ja. Hadde vært moro å være mer bestemt. Kanskje skal bli litt mer aktiv på snap og facebookchat med hun. Si litt mer ting rett fram og ta initiativ. Nå er jo fadderuka over. Yes? Tips? Anonymous poster hash: 02f11...a02 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå