Gå til innhold

Pulsklokke/sykkelcomputer


AntonSte

Anbefalte innlegg

Hei!

Har i det siste funnet ut at det kanskje hadde vært nyttig med en treningsklokke eller sykkelcomputer ettersom jeg er aktiv terrengsyklist og begynner også å snuse på landeveissykling. Jeg trenger bare hjelp til å finne ut hvilken jeg skal velge. Har egentlig mest lyst på en klokke som jeg også kan bruke i hverdagen og til andre treninger/aktiviteter. Jeg har sett mest på Polar og Garmin, og har tidligere erfaringer fra Polar og er veldig fornøyd med det. Produktet jeg skal velge MÅ ha feste til sykkelstyret, og den bør også ha detaljert profil for spesielt terrengsykling.

Håper noen kan dele erfaringer å gi meg forslag ?

På forhånd takk for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg foretrekker å bruke en garmin edge 1000 på sykkelen siden den har tilstrekkelig skjerm for å vise kart, og spesiellt for terrengsykling er frikart.no med stikart fra mtbmap.no gull.

 

Skal du ha klokke med noe lignende funksjonalitet er det vel bare garmin epix som gjelder, men jeg tror vel skjermen er i minste laget for kart.

Lenke til kommentar

Jeg trenger ikke kart. Har sett litt på Polar m400. Er dette et bra valg?

Polar m400 er ett utrolig godt valg. Du kan Mål fart, distanse og høyde med innebygd GPS.

Kjøp den, jeg garanterer du blir fornøyd!

 

Du kan også logge inn på polar-flow appen, eller på polar sine sider og se hvor du eventuelt har syklet.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg trenger ikke kart. Har sett litt på Polar m400. Er dette et bra valg?

Polar m400 er ett utrolig godt valg. Du kan Mål fart, distanse og høyde med innebygd GPS.

Kjøp den, jeg garanterer du blir fornøyd!

 

Du kan også logge inn på polar-flow appen, eller på polar sine sider og se hvor du eventuelt har syklet.

Takk for tipset! Har erfaringer fra Polar sin pulssensor H7, og da brukte jeg Polar Beat-appen, og ble positivt overrasket over hvor enkelt det var!
Lenke til kommentar

 

 

Jeg trenger ikke kart. Har sett litt på Polar m400. Er dette et bra valg?

Polar m400 er ett utrolig godt valg. Du kan Mål fart, distanse og høyde med innebygd GPS.

Kjøp den, jeg garanterer du blir fornøyd!

 

Du kan også logge inn på polar-flow appen, eller på polar sine sider og se hvor du eventuelt har syklet.

Takk for tipset! Har erfaringer fra Polar sin pulssensor H7, og da brukte jeg Polar Beat-appen, og ble positivt overrasket over hvor enkelt det var!

 

Det følger med ett h7-belte hvis du kjøper m400. ;) Samkjører utrolig bra!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

 

Har sett at den nye Polar m450 har kommet nå og virker veldig aktuell for meg. Noen som vet når den kommer for salg i norske butikker?

 

Er det kart og sånn på den eller? Er Polar egentlig en god konkurrent til Garmins produkter?

 

Det er ikke kart til denne, da må du opp på Polar v650. Fordelen med polar er at de gir sinnsykt mange funksjoner og god kvalitet for pengene.

Lenke til kommentar

 

 

Har sett at den nye Polar m450 har kommet nå og virker veldig aktuell for meg. Noen som vet når den kommer for salg i norske butikker?

 

Er det kart og sånn på den eller? Er Polar egentlig en god konkurrent til Garmins produkter?

 

Det er ikke kart til denne, da må du opp på Polar v650. Fordelen med polar er at de gir sinnsykt mange funksjoner og god kvalitet for pengene.

 

Jeg har hatt et problem med at mine data har forsvunnet i Polars online-dagbok. Jeg har muligens rot i systemet, men jeg finner ikke igjen økter jeg vet jeg har logget. Det gjør meg skeptisk til hele opplegget. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...