asad Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Vet dere om en bra side, med MASSE popups og sånt som er veeldig irriterende for den som gårr inn på den? Husker også jeg fikk et program... tror det het GTA enner noe, så skjedde det ikke noe da jeg åpna det, men etter 2 min eller noe kom det opp et bilde av hun dama fra "The ring" på skjermen.. Har lyst til å lødde med en kompis *grin* Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 kom igjen a... jeg vet dere vet om noen kule sider Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) ##ADVARSEL! DENNE LINKEN SOM DENNE BRUKEREN KOMMER MED KAN FÅ SELV KRAFTIGE PC'ER TIL Å KRASJE! DETTE ER EN SIDE SOM KJØRER OPP EN NESTEN UENDELIG MENGDE MED POPUPS SOM SPISER OPP ALT AV SYSTEMRESSURSER - DesertGlow## http://piv.pivpiv.dk *EDIT* det hjelper ikke hvis man bruker en skikkelig popup sperre, f.eks. den på opera.. Endret 11. november 2003 av DesertGlow Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 ##ADVARSEL! DENNE LINKEN SOM DENNE BRUKEREN KOMMER MED KAN FÅ SELV KRAFTIGE PC'ER TIL Å KRASJE! DETTE ER EN SIDE SOM KJØRER OPP EN NESTEN UENDELIG MENGDE MED POPUPS SOM SPISER OPP ALT AV SYSTEMRESSURSER - DesertGlow## http://piv.pivpiv.dk *EDIT* det hjelper ikke hvis man bruker en skikkelig popup sperre, f.eks. den på opera.. hm, kom bare ett vindu her, som ikke var så vanskelig å få lukket... Bruker Mozilla Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 er nok verre med ie *tør ikke trykke* Lenke til kommentar
MagE Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 i opera: 1 vindu i ie : tusenvis (ikke verre enn å trykke ctrl alt delete og en ie Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 hehe, bra den der! flere? Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 svært interessant. spesielt med tanke på at jeg har ie. men så har jeg nis 2003, så det kom bare et vindu. gikk for så vidt lett å lukke det. bruker bare trege taster. så kan ikke den siden stoppe meg med de vinduene..... Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) ##ADVARSEL! DENNE LINKEN SOM DENNE BRUKEREN KOMMER MED KAN FÅ SELV KRAFTIGE PC'ER TIL Å KRASJE! DETTE ER EN SIDE SOM KJØRER OPP EN NESTEN UENDELIG MENGDE MED POPUPS SOM SPISER OPP ALT AV SYSTEMRESSURSER - DesertGlow## http://piv.pivpiv.dk *EDIT* det hjelper ikke hvis man bruker en skikkelig popup sperre, f.eks. den på opera.. Bruker Avant Browser og d kom bare ett vindu... MEN jeg har oxo Norman Virus Control oppe å kjører og den reagerte med en gang jeg gikk inn på siden med en trojan Advarsel!!!! :gretten: JEG VIL IKKE ANBEFALE NOEN Å TRYKKE PÅ LINKEN!! :!: edit: leif Endret 12. november 2003 av ThoooR Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 tjihi***tørr ikke trykke .... :grine: Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg tviler sterkt på at piv inneholder en trojaner, er nok bare NVC som reagerer på den av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
MantaRay Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Kun 1 "idiot"-vindu her og... Bruker Mozilla 1.4, popup blocking på. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hva slags pingle maskiner er det dere har som ikke tåler pivpiv? Jeg har bare vanlig explorer uten noe ekstra, men det er jo bare og holde inne alt-f4 til det gir seg. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 meshier.com/fs/a /\ | | Grusom side! Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 nå er jeg ikke med her.... fikk dere opp en MASSE popups i IE?? DEt fikk ikke jeg isåfall men vinduet begynte å hoppe rundt på skjermen..... Er det det alle prøver å forklare eller??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå