Gjest medlem-329093 Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Jeg har en Samsung Ativ Book 9 Lite NP915S3G-K02SE bærbar PC og lurer på om jeg kan installere mer RAM, jeg ser at det i alle fall blir vanskelig da den ikke har noen luke for å gjøre det men man må skru av hele bunnen for å komme til innmaten på denne... men kan det gjøres å oppgradere RAM på den? Jeg vet ikke hvor mange plasser det er for å installere RAM på den heller. Finner ingen info om den da butikken jeg kjøpte den i (elkjøp) har sluttet å selge den... men kan jeg bytte ut brikken som er der fra før med en 8 eller 16 gb brikke hvis den bare har et minnespor? Gode råd mottas med takk :-) Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Du kan ikke oppgradere minnet på denne maskinen, det er loddet på hovedkortet: The 4GB of system memory is fixed and non-upgradable; the DDR3 DRAM is literally soldered to the motherboard so there is no way to add additional memory into the ATIV Book 9-Lite system. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå