Monica Jansen Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Lollipop er sykt treg. Når jeg åpner mailen så tar det nesten ett minnutt før eposten vises, og jeg blir nødt til å sjekke mailen på mitt 4.4.2 nettgrett istedet og der går det lynklapt i forrhold. Lollipop er extremt treg på alt annet også syns jeg. Er det noen andre her som har opplevd det samme med lollipopp? Jeg passer ofte på å lukke bakgrunnsprogrammer men det nytter ikke. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Du kan kanskje vente til du får 5.1.1 før bestemmer deg om du vil tilbake. Det lønner seg også å ta en fabrikknullstilling etter en OS-oppgradering. Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 16. august 2015 Forfatter Del Skrevet 16. august 2015 Du kan kanskje vente til du får 5.1.1 før bestemmer deg om du vil tilbake. Det lønner seg også å ta en fabrikknullstilling etter en OS-oppgradering. Ok. Når kommer 5.1.1. Vill 5.1.1 bli raskere? Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Har du nullstilt telefonen etter oppgraderingen til Lollipop? Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 16. august 2015 Forfatter Del Skrevet 16. august 2015 Har du nullstilt telefonen etter oppgraderingen til Lollipop? Ja, jeg resatte den på fabrikkinnstillinger så alt ble slettet. Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Det er absolutt noe galt, Lollipop skal ikke oppføre seg sånn. Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 16. august 2015 Forfatter Del Skrevet 16. august 2015 Det er absolutt noe galt, Lollipop skal ikke oppføre seg sånn. Ok. Hva kan være galt? Jeg slettet ved et uhell osen på mobilen engang jeg skulle prøve å installere xposed for lollipop via custom boot. Men jeg installerte på nytt 5.0.1 os på den igjen. Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 16. august 2015 Forfatter Del Skrevet 16. august 2015 Jeg rootet mobilen kun for å fjerne uønsket reklame på youtube. Der viser de reklamer jeg overhodet ikke har bruk for. Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Ikke godt å si hva som er galt. Skal ikke se bort ifra at du har gjort noe rart med den da du rootet den... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Du kan kanskje vente til du får 5.1.1 før bestemmer deg om du vil tilbake. Det lønner seg også å ta en fabrikknullstilling etter en OS-oppgradering. Ok. Når kommer 5.1.1. Vill 5.1.1 bli raskere? 1. Ingen som vet når fremtidige oppdateringer kommer til å rulles ut. 2. Det er en mulighet for det med tanke på at 5.1.1 inneholder minnelekkasjefikser. Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 16. august 2015 Forfatter Del Skrevet 16. august 2015 Jeg nedgradere til 4.4.4 nettopp og det går 90 ganger raskere nå. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Merkelig. Har selv Note 4 med Lollipop og den er rimelig rask å responsiv. Ikke noe tregere enn hva den var med 4.4, heller tvært imot. Må være at du har gjort noe "lurt" når du lekte med xposed. Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 16. august 2015 Forfatter Del Skrevet 16. august 2015 Ok. Hva gjør jeg nå når mobilen bare booter og ikke vil starte opp etter at jeg wipet data og cacle? Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 16. august 2015 Forfatter Del Skrevet 16. august 2015 Jeg fikset bootingproblemet selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå