*F* Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Hei. Ønsker kjøpe inn helt vanlig standard tabasco i litt større volum en man får i butikken, rett og slett fordi jeg tror det er billigere. Men hvor får jeg tak i dette billig og greit? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Tja, si det. Har i alle fall sett en stor Chipotle tabasco flaske på REMA 1000. Aldri sett stor tabasco-flaske hos noen andre som Kiwi, Bunnpris, Eurospar, ICA, Matkroken og Joker. Du kan jo alltids prøve å bruke habanero-varianten i småflaske. Den er ganske så mye mer drøy i bruk. Vanlig tabasco er veldig mild i forhold. Når du blir vant med habanero risikerer du at om du drikker vanlig tabasco smaker det som vann for å sette det litt på spissen. Er jo en del eddik i den. Skal du ha storvarianten ellers må du vel ha et organisasjonsnummer og bestille fra grossist. Tror nok det er å få tak i. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 31. august 2015 Forfatter Del Skrevet 31. august 2015 habanero er grei nok den, men ønsker noe stort da en slik også tømmes fort Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 12oz (3.5dl) flasker selges på Tabasco sine nettsider. Ganske billig også. http://countrystore.tabasco.com/TABASCOsupreg_sup-Original-Red-Sauce/productinfo/03009/ Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 Så jo greit ut det der, men noen aning om hva frakten kommer på? ser ikke ut som jeg får sett det før jeg submitter. Items in your order TABASCO® Original Red Sauce$4.60 Selection: 12 oz, Item #: 03009 03011 Price: $4.60, Quantity: 1 Subtotal: $4.60 Tax: $0.00 Select another method Select another method ORDER TOTAL: $NaN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå