Lalita Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Juhu! Ja, tittelen sier vel sitt?Nå har det seg slik at jeg skal overraske mannen min på hans 30 årsdag, med tur til London, for å se favorittlaget spille storkamp. Har ordna barnevakt, bikkjepass, fri fra begge jobbene. Alt i hemmelighet. Men hvordan i all verden skal jeg gi det? Jeg vil jo gjøre det litt "spektakulært", sånn at sjokket blir stort. Skal tross alt til London fra fredag til mandag, med Arsenal billetter på lørdagen Noen med en supergod ide? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Tja, du kan jo evt. pakke alt dere behøver til turen og så legge alt i bilen for så å si at dere bare skal ut å kjøre en tur,og så kjører du rett til flyplassen uten å si noe før dere kommer frem? =) Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 husk bind for øynene på flyplassen Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Er det realistisk å lure ham til å bli med for å "hente noen" på flyplassen? Gjør litt research på forhånd så det blir maks troverdig. Husk å pakke passet hans også. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Putt billettene i trusa så finner han dem nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå