EviLEddiE Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Har et par ganger fått en slik blåskjerm, der skjermen er blå UTEN tekst; feilmeldinger, heksadesimale koder osv. Nå har jeg jo riktignok klokket systemet noe (P4 2,6C @ 3,25), CPU ligger på konstant 55 grader ved load - dette skal forbedres når jeg får drillet til noen luftehull i kabinettet (systemtempen er på 40 grader). Men det skulle da komme tekst på blåskjermene? For når det er minnet som har fått seg en trøkk for mye, så kommer jo så å si alltid den velkjente IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL. Mitt spørsmål er: Er det noen andre her som har fått en liknende BSOD (uten tekst), og hva er gjort for å få vekk denne? I mitt tilfelle har jeg prøvd en økning av Vcore fra 1,55V til 1,6V samt Vagp fra 1,5V til 1,55V. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Du har nok klokket for langt. Kommer mye rare feilmeldinger da. Lenke til kommentar
ConTrail Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 En kamerat fikk en BS på tysk en gang!! Det er bare en ting som hjelper: KLOKK NED! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå