IntelAmdAti Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 (endret) Hei. Jeg sendte inn mobil på verksted, kamera var defekt/knust. Jeg har betalt en del i månedlig beløp på forsikring, i tillegg til en egenandel for å få fikset kamera. Forsikringen dekket dette, selv om det ikke ble billig for meg å fikse det. Når mobilen kom i retur var det skiftet utvendig glass på kamera, men det var fremdeles defekt og tok uklare/grumsete bilder. Det var synlig skit/stø og skade på selve linsen på innsiden av glasset de skiftet. I tillegg kom mobilen tilbake uten mini-jack-port. Altså jeg kan ikke koble hodetelefoner eller høyttalere til telefonen. Telefonen er neppe lenger vanntett med et lite åpent gapende hull i toppen. Telefonen er en samsung s4 active. Jeg har altså betalt godt i overkant av 1000kr og telefonen kommer tilbake med samme og flere feil enn når den ble sendt inn. Dessverre for meg ble telefonen ødelagt av en tredjepart, og da er det lite vits i å sende den tilbake til verkstedet. Jeg har fått ny telefon nå, men jeg lurer på om verkstedet er pliktet til å betale tilbake mine utgifter siden de ikke fikset telefonen. Eller slipper de unna og får betalt for å ødelegge telefonen mer? Endret 16. august 2015 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Du har iallefall 3 måneders garanti på reparasjonen. Er desverre relativt "vanlig" at feil også kan være tilstedet etter en reparasjon. Da må man bare bite i det sure eplet og sende den inn på nytt. Lenke til kommentar
skripis Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Dersom en tredjepart har ødelagt telefonen innen du har returnert den til verkstedet, er det på mange måter vanskelig for deg å bevise disse manglene ovenfor verkstedet. Uflaks! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Jeg har fått ny telefon, jeg bare er en smule irritert over at verkstedet slipper unna med den ekstremt dårlige jobben de gjorde.Men dere har nok rett, jeg får bare glemme dette, og eventuelt klage umiddelbart på reparasjon neste gang. Har jo ny telefon uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå