Gå til innhold

Interesse for Competative Gaming


Anbefalte innlegg

Hei! Om dette går utover det som skal være her så er det bare å slette det. Men jeg prøver:

 

Jeg ser etter noen jeg kan begynne å spille competativt med, av alle spill, om det så er LoL eller CS eller Hearthstone, eller hva enn annet man kan spille competativt i. Gjerne et lag, eller bare en liten gjeng.

 

Jeg er egentlig en veldig casual gamer, spiller absolutt alt. Og derfor også genereltsett på et veldig casual nivå, men; om jeg finner et lag eller en gruppe å spille med på et spill, så kommer jeg til å spille ihjel det spillet for å bli så god som overhode mulig i det spillet.

 

Jeg har ikke spilt stort competativt før, som i LoL så har jeg ennå ikke spilt ranked (noe pga jeg ikke har spilt så mye etter at jeg ble 30), og heller ikke spilt mye kompetativt i CS, for å gi et par eksempler. Men er du interessert, skal jeg jobbe meg opp til å bli BEST, eller i alle fall, så god som jeg skal klare, i det spillet vi skal spille.

 

Litt om meg ellers, om det er av interesse;

Jeg er 19, født i 1996.

Bor i Lillehammer.

Nettopp gått ut av VGS med Drama.

Tar et friår fra studiene hvor jeg har en 20% stilling på Rema 1000, og spiller da den restrerende tiden av døgnet mitt.

Heter Joakim. (kommer til å lenke facebooken min på enden her.)

 

Så om jeg kunne vært noe for deg og ditt lag, eller bare deg, ta kontakt! Jeg blir med på det meste. Jeg legger ved min facebook i tilfelle noen rekker å se tråden og den blir slettet, så kan du i allefall få tatt kontakt der!

 


Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...