Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan gå fra å være en sosial taper til en sosial vinner

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, hvordan gå fra å være en sosial taper til en sosial vinner?

Jeg har venner, dog dessverre ikke noen jeg vil påstå som bestevenner. 
Jeg føler meg ofte litt kjedelig, når jeg er sammen med dem, for jeg føler ikke jeg har noe spennende å snakke om. 
Det samme på jobben, snakker til tider veldig lite, så jeg virker rolig å sjenert ut. 
Sitter ofte å kjeder meg når jeg hører andre har diskusjoner om dype temaer jeg ikke bryr meg noe som helst om. 
Jeg føler jeg mangler interessant ting å snakke om, og jeg skulle så gjerne ønske at jeg hadde flere gullkorn på lager som fikk folk til å dra på smilebåndet. Misunner virkelig de som fremstår som artige. 

Når jeg også snakker lite og planlegger noe jeg vil fortelle kan jeg av og til bli litt nervøs slik at jeg stammer litt når jeg snakker, dette er også utrolig irriterende. 

Så noen som har noen tips og triks på hvordan jeg kan bli mer sosial og morsom/omgjengelig fyr, og ikke blir sett på som rar og kjedelig. 

Vet at dette ikke er gjort i en vending, men er mer en villig til å bruke tid på å bli et bedre menneske. 

Takk på forhånd !

Anonymous poster hash: e38e5...e90

Anonymous poster hash: e38e5...e90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TS, dette trenger ikke å ha med deg å gjøre, men at du omgås med mennesker som ikke helt passer sammen med deg. Joda, litt sjarm og karisma går en lang vei, men en kan bli oppfattet forskjellig av forskjellige mennesker. Det gjelder å finne venner som matcher din personlighet. Da finner en plutselig masse å snakke om.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er vanskelig å svare på hva som skaper sosiale vinnere og enda vanskeligere å påstå at det finnes en fasit. Men en side som antakelig kan være til hjelp, finner du her: http://www.succeedsocially.com/

Jeg og mange andre kunne også delt våre egne erfaringer, men å svare godt på et så generelt og komplekst spørsmål tar lang tid.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §5. Bedrifter, ansatte og reklamering påpekes det at brukerkontoen ikke skal benyttes til å poste reklame eller nyheter om egne tjenester, med mindre det er svar på spørsmål fra andre brukere. Det skal kun svares på konkrete spørsmål og påstander. Informasjon ut over det kan bli ansett som snikreklame. I henhold til retningslinjene har jeg flyttet deler av et innlegg flyttet inn i det sorte hullet til forumet.

Reaksjoner på dette på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging&section=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...